جمعه 4 ارديبهشت 1383

آخرین خبر از موج جدید دستگیری فعالین سیاسی، فرهنگی آذربایجان، بابک نيوز

مهندس سعید نعیمی بازداشت شد

براساس ايميلي که از بابک نيوز دريافت کرده ايم، مهندس سعید نعیمی یکی از اعضای کمیته دفاع از زندانیان سیاسی آذربایجان(آسمک)، پنج شنبه شب در حوالی ساعت 23، در منزل خود واقع در حومه کرج بازداشت و پس از تفتیش دو و نیم ساعته محل سکونتش به مکان نامعلومی منتقل شد.
بابک نيوز گزارش مي دهد دستگیری سعید نعیمی در حالی اتفاق می افتد که صبح همان روز آقای ایلغار مرندلی یکی دیگر از اعضای آسمک نیز که به منظور تلاش برای آزادی دو فعال فرهنگی آذربایجان به پایگاه هشتم آگاهی تهران مراجعه کرده بود غفلتا دستگیر گردیده بود.

بر همين اساس طی چند روز گذشته نزديک به 10 نفر از فعالین حرکت ملی آذربایجان با نزدیک شدن به موعد برگزاری مراسم سیاسی ارامنه در تهران بازداشت شده اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين اطلاعيه خبري مي افزايد، بایکوت خبری و سکوت تحلیلی مطبوعات، سایتهای اینترنتی و نیز فعالین حقوق بشر در قبال این موج جدید بازداشتها می تواند سبب تشدید دستگیری هموطنان آذربایجانی شود. هنوز منابع رسمي اين اخبار را تاييد يا تکذيب نکرده اند.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/6751

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آخرین خبر از موج جدید دستگیری فعالین سیاسی، فرهنگی آذربایجان، بابک نيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016