پنجشنبه 10 ارديبهشت 1383

آغاز به کار تارنگاشت "آذین داد"

* تارنگاشت "آذین داد" روز نتی است خبری، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی که با هدف یاری رساندن به جنبش آزادی خواهانه میهن ما کار خود را آغاز می کند.

* میهن ما دوران دشواری را سپری مى كند. تلاش آزادی خواهان و میهن دوستان ایران پدید آوردن آنچنان شرايطى است كه بتوان با تشكيل يك حكومت ائتلاف ملى زمينه هاى تحولات بنيادين و دموكراتيك را به سمت استقرار آزادی، صلح، دموکراسی، و عدالت اجتماعی مهيا كرد. ما خود را بخشی از جنبش آزادی خواهانه مردم ایران می دانیم که با وجود همه دشواری های موجود و با ادامه رژیم استبدادی ولایت فقیه، در راه تدوام و بسط اصلاحات و در انتها تحقق آرمان های انقلاب بهمن 57 که همانا استقرار آزادی، استقلال، عدالت اجتماعی و حاکمیت یافتن مردم بر سرنوشت شان بود، می رزمد .

* به اعتقاد ما، بدون ایجاد جبهه وسيعي از همه نيروهاي مخالف استبداد و مدافع آزادي برای کنار زدن رژيم ولايت فقيه امکان تعمیق و ارتقاءكيفى جنبش اصلاحات وجود ندارد. از این رو ما یکی از اصلی ترین وظایف خود را کمک به این مهم می دانیم.

* "آذین داد" با اعتقاد عمیق به احترام متقابل به اندیشه ها و نظرات گوناگون معتقد است که باید در راه ایجاد فضای فرهنگی پیشرو که در آن انتشار مطالب توهین آمیز، تفرقه افکنانه و گروه گرایانه جایی ندارد، تلاش کرد.
post@azindad.net


براي مراجعه به اين سايت از آدرس زير استفاده نمايد:

www.azindad.net

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

21 آذر » چهل تا آدم مردند! بابک داد
دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/6995

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آغاز به کار تارنگاشت "آذین داد"' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016