جمعه 25 ارديبهشت 1383

مدير مسوول روزنامه صبح و اقتصاد : تنش هاي سياسي موجب افزايش تعداد روزنامه هاي اقتصادي شد، مهر

فضاي سياسي موجود در جامعه موجب افزايش تعداد روزنامه هاي اقتصادي شد تا اين روزنامه ها به نوعي در توسعه اقتصادي کشور نقشي داشته باشند.
مدير مسوول روزنامه صبح و اقتصاد در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي "مهر" با اشاره به ورود چند روزنامه جديد اقتصادي به جامعه مطبوعاتي کشور گفت: متاسفانه روزنامه هاي اقتصادي در گذشته در جهت توسعه اقتصاد کشور حرکت نکرده و بيشتر به مسايل سياسي حاکم در جامعه توجه داشتند در حالي که اين روزنامه ها بايد در جهت کمک به دولت و مردم حقايق اقتصادي را بازگو مي کردند.
محمد سلطاني فر افزود: روزنامه هاي اقتصادي با بازگوکردن حقايق اقتصادي به مردم و دولت مي توانند درتوسعه اقتصادي نقش داشته باشند.
وي تبديل فضاي سياسي حاکم بر کشور به فضاي اقتصادي را يکي ازدلايل افزايش تعداد روزنامه هاي اقتصادي دانست وتصريح کرد: اگر افزايش تعداد روزنامه هاي اقتصادي در جهت بازگو کردن حقايق اقتصادي پيش رود مي تواند در پيشرفت و توسعه اقتصادي کشور نقش داشته باشد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سلطاني فر در پاسخ به اين پرسش که آيا بازار آگهي کشش اين تعداد روزنامه هاي اقتصادي را دارد گفت: رقابتي تر شدن اين بازار در دراز مدت موجب تعطيلي چندين روزنامه خواهد شد و فقط روزنامه هايي که اطلاعات اقتصادي درستي به مردم داده باشند در اين بازار حضور خواهند داشت.
مدير مسوول روزنامه صبح و اقتصاد به مديران مسئول روزنامه هاي اقتصادي توصيه کرد که براي ماندن دراين بازار رقابتي با انديشه و تدابير خاص و رعايت اخلاق حرفه اي روزنامه نگاري به چاپ خبر مبادرت ورزند .

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7620

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مدير مسوول روزنامه صبح و اقتصاد : تنش هاي سياسي موجب افزايش تعداد روزنامه هاي اقتصادي شد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016