پنجشنبه 21 خرداد 1383

انصافعلي هدايت پيش از پايان دوران نقاهت از بيمارستان به زندان منتقل شد، امير آرمين، مصاحبه با محمد علي دادخواه، راديو فردا

انصافعلي هدايت، روزنامه نگار مستقل زنداني، از بيمارستان به زندان منتقل شد. آقاي هدايت در پي شرکت در همايش جمهوري خواهان در برلين، پس از بازگشت به ايران بازداشت شد. در زندان اين روزنامه نگار دست به اعتصاب غذا زد، که به علت وخامت حال به بيمارستان منتقل شد و مورد عمل جراحي قرار گرفت. محمدعلي دادخواه، وکيل آقاي هدايت، در مصاحبه با راديوفردا مي گويد که پزشک معالج نوشته بود که آقاي هدايت براي طي دوران نقاهت بايد در بيمارستان به سر ببرد، اما وي را به زندان منتقل کردند. وي مي افزايد که حق اين بود که با توجه به رفتار متعارفي که با يک مريض مي کنند، باز هم در بيمارستان مي بود. وي ابراز اميدواري مي کند که اجراي احکام دادگستري تبريز با توجه به تقاضاي که شده است، با يک مرخصي استعلاجي که با آزادي مشروط آقاي هدايت پيوند بخورد، موافقت کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8764

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'انصافعلي هدايت پيش از پايان دوران نقاهت از بيمارستان به زندان منتقل شد، امير آرمين، مصاحبه با محمد علي دادخواه، راديو فردا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016