يكشنبه 24 خرداد 1383

انصافعلي هدايت به مرخصي آمد، - پدر منوچهر محمدي: از مسوولان مي‌خواهم تا دليل مخالفت با مرخصي فرزندم را توضيح دهند، ايسنا

***پدر منوچهر محمدي از مسوولان خواست تا دليل ممانعت از مرخصي فرزندش براي انجام معالجه را توضيح دهند.
محمد محمدي در تماس با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: چندي پيش پسرم به دليل مشكل لثه و كبدش تقاضاي عكس‌برداري از لثه و دندانش را كرده بود كه بعد از بستري شدن او در بيمارستان اوين، شوراي پزشكي زندان اعلام كرد هرچه زودتر بايد به او مرخصي داده شود.
وي افزود: بعد از موافقت مسوولان مربوطه با مرخصي پسرم و ابلاغ آن، متاسفانه امروز در هنگام خروج از زندان با ممانعت مسوولان زندان مواجه شد.
پدر منوچهر محمدي با تاكيد بر تقاضاي ملاقات خود با رييس قوه‌ي قضاييه، اظهار داشت: از مسوولان قضايي مي‌خواهم تا توضيح دهند كه دليل مخالفت‌شان با مرخصي فرزندم چه بوده است، چون او به دليل ضعف جسمي و مشكل لثه و كبد نياز مبرم به درمان و مرخصي استعلاجي دارد.

***انصافعلي هدايت به مدت 3 هفته به مرخصي آمد.
خانواده‌ي انصافعلي هدايت طي تماس با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) از مرخصي سه‌هفته‌اي وي براي گذراندن دوران نقاهتش خبر دادند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8857

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'انصافعلي هدايت به مرخصي آمد، - پدر منوچهر محمدي: از مسوولان مي‌خواهم تا دليل مخالفت با مرخصي فرزندم را توضيح دهند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016