شنبه 6 تير 1383

امام جمعه شميرانات : بايد عرصه‌‏هاي حكومتي و مدني از نفوذ سياسي ليبرالها و سكولارهاي وابسته پاك‌‏سازي شود، ايلنا

امام جمعه شميرانات گفت: بايد عرصه‌‏هاي حكومتي و حوزه‌‏هاي مدني و ملي از سلطه و نفوذ سياسي ليبرالها و سكولارهاي وابسته و هويت باخته پاكسازي شود.
به گزارش" ايلنا", محسن دعاگو در خطبه‌‏هاي نماز جمعه اين هفته شميرانات شهادت آيت‌‏الله بهشتي و يارانش را تكرار كربلاي حسيني در ايران اسلامي توصيف كرده و اظهار داشت: واپسگرايان ليبرال و سكولار, استحاله شده‌‏هاي هويت باخته و منافقان خود فروخته در انديشه رشد و توسعه هماهنگ و همه جانبه و تمدن و تكامل نبودند, ميثاق‌‏شان را با خدا و مردم از ياد بردند.
اما جمعه شميرانات به نقد و تحليل پرونده انرژي هسته‌‏اي جمهوري اسلامي در حوزه‌‏هاي سياسي و كارشناسي پرداخته گفت: پرونده انرژي هسته‌‏اي جمهوري اسلامي از نظر فني در نقطه پاياني و به لحاظ سياسي گرفتار شيطنت آمريكا و ديگر كشورهاي غربي و محافل صهيونيستي است و بهترين و موثرترين راه مقابله با توطئه سياسي سازي پرونده انرژي هسته‌‏اي، پي‌‏گيري سياست اعتمادسازي در جامعه جهاني با تكيه بر صراحت و شفافيت سياسي است.
دعاگو افزود: پرونده فن‌‏آوري هسته‌‏اي بايد در سه محور اعتمادسازي در جامعه بين‌‏المللي, شفاف سازي فني در برابر آژانس بين‌‏المللي انرژي هسته‌‏اي و ادامه كار غني سازي و توليد انرژي اتمي مورد نياز ايران اسلامي پي‌‏گيري شود و جمهوري اسلامي با تكيه بر حق قانوني و طبيعي خود با قدرت و قاطعيت تمام در برابر امتياز طلبي‌‏ها و باج‌‏خواهي‌‏هاي آمريكا, اروپا و صهيونيستها بايستد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تكيه بر ملت و اقتدار ملي را برترين و راهگشاترين گزينه حكومتي و اعتماد به غرب را مشكل‌‏سازترين رويكرد سياسي در شرايط كنوني دانسته گفت: انسجام داخلي, تقويت اقتدار ملي و توان دفاع و بازدارندگي و سياست اعتمادسازي با تكيه بر منافع و مصالح ملي مورد توجه قرار گيرد و به اروپاي متحد آمريكا و همسو با صهيونيستها اعتمادد نشود.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9379

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'امام جمعه شميرانات : بايد عرصه‌‏هاي حكومتي و مدني از نفوذ سياسي ليبرالها و سكولارهاي وابسته پاك‌‏سازي شود، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016