جمعه 12 تير 1383

مردم را هیچ انگاشته اند! کوروش گلنام

بیچاره به مردمی که استاد حقوق و علوم سیاسی دانشگاهش صادق زیبا کلام باشد! بیچاره به مردمی که سیاستمداران شکست خورده و از دایره قدرت به بیرون پرتاب شده ای داشته باشد که در همآوردی در میدان حاکمیت غیر انتخابی وبزور ستانده شده از مردم، برای بازگشت به کرسی های از دست رفته خود، ب'e5 یکی از آلوده ترین و فاسد ترین سران مافیا در "جمهوری" اسلامی، همآنکه "پدر خوانده"، خوانده شده و اکبر گنجی هم اکنون هزینه کنار زدن گوشه ای از پرده تاریک خانه اش را در سیاهچال های جمهوری ولایت می پردازد، پناه برده وبه دامان خونین او بیاویزند!
آقای صادق زیبا کلام، همآنکه در برنامه ریزی یورشانقلاب فرهنگی، که سبب نابودی زندگی بسیاری از حوانان میهن ما شد، شرکت داشته، همآنکه در هر گفتگو با وارونه جلوه دادن راستی ها، با فریبکاریها و چاپلوسی همیشگی برای "مقام معظم رهبری"، تلاش در به کج راه کشیدن وگمراه کردن مردم را د!اشته ودارد، امروز زبان شکست خوردگان حکومتی شده و در تازه ترین سخنان خود ابراز داشته است که:
"بسیاری از اصلاح طلبان از رفتار گذشته خود در سال 1378 با آقای اکبر هاشمی رفسنجانی پشیمان هستند و از نامزدی ایشان در این دور از انتخابات ریاست جمهوری حمایت خواهند کرد."(1)
نخست باید از این آقای استاد پرسید که نام این اصلاح طلبان حکومتی چیست و این آقایان چه کسانی هستند و در میان مردم چه اعتباری دارند؟ دیگر آنکه از ایشان باید جویا شد که بیان کنندکه: آیا مردم بودند که اکبر هاشمی رفسنجانی را حتا به مجلس راه ندادند ( چه رسد به ریاست جمهوری سه باره 'c7و!) یا اقایان اصلاح طلبان حکومتی؟ تازه اگر چنین هم باشد چه اثری در روز و روزگار مردم دارد و مگر مردم گوش به فرمان شکست خوردگانی هستند که اینبار می خواهند کاملن به دولت پنهان تسلیم و ودر آن بیش از این از خود تهی و آب شوند؟ پرسش سوم این است که پدرخوانده و باند اوچه پاداشی به این آقا 40? استاد خواهند داد وچه پستی را در دولت خیالی آینده برایش در دید دارندکه ایشان پرچم دار این دسته از واماندگان شده است؟ آقای زیبا کلام استاد نامی ذوب در "مقام معظم رهبری" با چه دلخوشی و امیدی این پیشنهاد ها را پذیرفته و جدی گرفته است؟ دستگاه فاسد حکومتی که از برگزاری تظاهرات _e3سالمت جویانه دانشجویان میهن ما در سالروز فاجعه ملی 18 تیرماه1387، چنان ترس و هراسی دارد که از زمانی پیش در بسیاری ازشهرها، بیشترین مکان های کلیدی را از سوی نیروهای نظامی با اونیفورم و بدون اونیفورم خود به کنترل در آورده و همه تلاشش را برای ترساندن مردم به کار برده و می برد، '8dه امیدی می تواند به فردای خود داشته باشد! آقای استاد شما و هم فکران شما مردم را به هیچ گرفته اید اما این مردم همآن مردمی هستند که حرکت تاریخی دوم خرداد 1376 را آفریدند و از بدشانسی شما در انتخابات مجلس ششم، همین فرد فاسد و متهم به دست داستن در قتل های زنجیره ای رابا چنان خواری و زب_e6نی رد ونفی کردند. این شماییدو هم اندیشان شما که خواستار آن هستید تا این فرد فاسد، فریبکار و دزد مال مردم دوباره بر کرسی ریاست جمهوری تکیه زند تا نانی چرب و نرم تربه سفره و انبان خود داشته باشید.
آقای استاد در بخشی ازسخنان خود تلاش دارد تا حساب رفسنجانی را از دید خوداز جناح راست جدا نموده تا برای آینده زمینه سازی کند:
"مشکل اساسی هاشمی رفسنجانی با جناح راست خواهد بود. وی پیش بینی کرد که جناح راست با نامزدی هاشمی رفسنجانی مخالفت خواهد کرد زیرا وی مستقل خواهد بود" ! چنین نمای دروغینی تنها به درد خود استاد می خورد! اگر هاشمی رفسنجانی راست نیست پس چه کسی راست است؟ کسی چون رفسنجانی اگر قدذ1ت مافیایی اش در خطر افتد با خود شیطان هم دادو ستد می کند و مگر این کار را نکرده است؟ او اهل زدو بند است و فریب و توطئه. برای او در این میدان، راست و چپی وجود ندارد. او هم راست است، هم چپ، هم میانه وهم بی جانب! بسته به اینکه باد از کدام جانب بیاید و سود وبهره در کجا باشد. استاد با این سخà4انش تنها خود را خسته می کند ونمی تواند مردم را به گمراهی بکشد چون شدنی نیست. بهتر است که آقای استاد اگر نخوانده است خاطرات پدر خوانده را یکبار بخواند تا بتواند "معبود"خودرابا توجه به ویژگیهای روانی وعقده خودبزرگ بینی او، که خود را همیشه خرد بزرگ دانسته ودر همه امور بدون هیچ اجا_d2ه از سوی مردم، دزدانه و فریبکارانه دخالت نموده است، بیشتر بشناسد شاید کمکی به او شود که راه چاره فریبکارانه تری بیابد.
اما :

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

الف ـ دیگر زمان این بازی ها گذشته است و مردم یکبار دیگر فریب خیانتکاران و آدمکشان را نخواهند خورد،
ب ـ شما در حالیکه زیر علم ولایت سینه می زنید، دست به دعا باش که با وضعیت بسیار مبهم، خطرناک و سرنوشت ساز درونی وبیرونی که دستگاه مافیا و دولت پنهان با آن روبروست، دمی دیگر هم ج. ولایت بر قرار باشد که جناب شما بتوانی کرسی استادی دانشگاهت را چند روزی بیش داشته باشی.
پ ـ آقای استاد، تردیدی نداشته باش که این فرد و همه کسانی که از او جانبداری می کنند، مورد انزجار مردم هستند. اگر تا آن زمان شما هنوز هم زیر چتر ولایت زیست کنید و بر سر کار باشید، تنها با یک راه می توان این پدرخوانده را دوباره به ریاست جمهوری رساند. آن راه را هم شما که در درون سیستم _e6لایت هستی بیش از من با آن آشنایی دارید: انتخابات فرمایشی و رای های ساختگی است! یعنی همآن کاری که در انتخابات فرمایشی مجلس هفتم به آن دست زدید و اکنون جسور شده و می پندارید که در آینده هم می توانید به همین سادگی بمانید و به هر تقلبی که خواستید دست بزنید!
مردم اما ریشه این خرابی ها و این ستم ها و نایسامانی ها را یکی هم ازخودخواهی ها، خرابکاری ها، خیانت های و آدمکشی های همین آدم می دانندوهیچگاه به پدر خوانده شما رأی نخواهند داد. شما مردم را هیچ انگاشته اید اما این مردم هستند که شما را مشتی"هیچ" می پندارند که زندگیتان در وار!ونه نمایاندن راستی های آشکار، نیرنگ وکاسبکاری، زور و قلدری، فسادو مرگ ونیستی نهفته است. مردم هرگز به عقب باز نمی گردند و مهره های سوخته، فاسد و غیر انتخابی را انتخاب نخواهند کرد.

زیر نویس:
1 ـ سایت های گوناگون: از آن میان اخبار روز و پیک ایران. چهارشنبه 30 ژوئن 1383

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9637

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مردم را هیچ انگاشته اند! کوروش گلنام' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016