سه شنبه 6 مرداد 1383

عمادالدين باقي: امروز امنيت شغلي روزنامه‌‏نگاران به خطر افتاده است، ايلنا

عضو شوراي سردبيري روزنامه‌‏هاي خرداد و فتح گفت: انگار قتلهاي زنجيره اي مطبوعات به اين زودي پايان نمي يابد، امروز حق داشتن کار و شغل هم زير سوال رفته است.
به گزارش" ايلنا" عمادالدين باقي در تجمع صنفي روزنامه نگاران مدعي شد: ما به فاز جديدي گام نهاده‌‏ايم، حکمي که در جريان توقيف" وقايع اتفاقيه" صادر شد؛ آبروي ما را در جوامع بين المللي برده است، من بعد تمام سازمان هاي حقوق بشر مي‌‏توانند به آن استناد کنند که جمهوري اسلامي به تعهدات خود نسبت به ميثاق بين المللي، اجتماعي و فرهنگي عمل نمي‌‏کند و اعلاميه جهاني حقوق بشر را نقص مي‌‏کند.
وي با بيان اينکه علت توقيف روزنامه" وقايع اتفاقيه" به علت استفاده از همکاري کساني بود که در روزنامه توقيف شده"ياس نو" اشتغال داشتند، گفت: اين حرف به معني اين است که وقتي روزنامه اي توقيف شد؛ کارکنان آن ديگر حق کار در هيچ روزنامه اي را ندارند و اين اولين نقص حقوق بشر در زمينه شغل و کار است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

باقي گفت: اين تجمع بيش از اينکه هدف سياسي داشته باشد؛ انگيزه صنفي دارد، امروز امنيت شغلي روزنامه‌‏نگاران به خطر افتاده است، يکي از مقامات قضايي گفت؛ شما خط قرمز را رعايت کنيد ما کاري به روزنامه ها نداريم، اين روزنامه هايي که بستته شدند باخط قرمزها کاري نداشتند.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10457

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عمادالدين باقي: امروز امنيت شغلي روزنامه‌‏نگاران به خطر افتاده است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016