جمعه 23 مرداد 1383

عضو تحريريه سايت نقشينه به 46 ماه حبس محكوم شد، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
به دنبال آزادي مجتبي لطفي ؛ روزنامه‌‏نگار و عضو تحريريه سايت نقشينه , جمعي از روزنامه‌‏نگاران قم با حضور در منزل وي با اين روزنامه نگار ديدار و گفتگو كردند.
به گزارش خبرنگار سياسي "ايلنا" , در اين ديدار مجتبي لطفي با اشاره به اينكه جلسه محاكمه وي به رياست قاضي سليمي برگزار و به اتهام نشر اكاذيب , فعاليت عليه نظام و افشاي اسرار نظام به 3 سال و 10 ماه حبس محكوم شده , گفت : با سپردن 650 ميليون ريال وثيقه و نيز معرفي كفيل براي اعتراض به حكم آزاد شده‌‏ام .
وي در اين ديدار به ذكر خاطراتي از دوران بازداشت خود كه 5/2 ماه به طول انجاميد پرداخت و با اشاره به اينكه 20 روز در سلول انفرادي در بازداشت بسر مي برده , بازجويي‌‏هاي صورت گرفته در بازداشتگاه را با لباس زندان و چشم بند عنوان كرد و از برخورد بازجويان اداره اطلاعات , شعبه يك دادسراي ويژه روحانيت قم و قاضي سليمي اظهار رضايت كرد .
در اين ديدار يكي از روزنامه‌‏نگاران ضمن تشكر از دادگاه ويژه روحانيت براي آزادي لطفي ، اين حركت را هديه دادگاه ويژه روحانيت به جامعه مطبوعاتي قم به مناسبت روز خبرنگار عنوان كرد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با اشاره به اينكه لطفي به عنوان يك روحاني جانباز شيميايي كه بيش از 2 سال در جبهه‌‏هاي جنگ از تماميت ارضي و كليت نظام دفاع كرده و هنوز از آثار مجروحيت دوران دفاع مقدس و آثار گازهاي خردل و اعصاب دشمن رنج مي برد , گفت : اتهاماتي چون فعاليت عليه نظام براي يك جانباز اهل قلم را يك سوء تفاهم مي‌‏دانيم و اميدواريم كه در دادگاه تجديد نظر حكم تبرئه اين روحاني روزنامه نگار صادر شود.
گفتني است ؛ مجتبي لطفي عضو تحريريه سايت نقشينه , پيش از اين عضويت در تحريريه هفته‌‏نامه بسوي فردا , عضويت در شوراي سردبيري هفته‌‏نامه توقيف شده "آوا" و سرپرستي روزنامه‌‏هاي توقيف شده "خرداد "و "فتح" در قم را بر عهده داشته است.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10881

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عضو تحريريه سايت نقشينه به 46 ماه حبس محكوم شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016