دوشنبه 16 شهريور 1383

ترقي: استفاده از برداشت 900 ميليون دلاري كميته امداد از صندوق ذخيره ارزي به تبليغات رياست جمهوري ربطي ندارد، رويداد

هفته گذشته مجلس هفتم تصويب كرد تا مبلغ 900 ميليون دلار براي كمك به محرومين، از صندوق ذخيره ارزي برداشت و در اختيار كميته امداد فرار گيرد. بودجه سالانه كميته امداد 400 ميليارد تومان است كه اين مبلغ (720 ميليارد تومان) تقريباً دو برابر بودجه سالانه اين نهاد انتصابي است.

اين در حالي است كه برخي از صاحبنظران سياسي به امكان بهره‌برداري‌هاي سياسي از محل توانايي‌هاي كيمته امداد در جذب آراء انتخاباتي طبقات محروم و تحت پوشش اين نهاد اظهار نگراني مي‌كنند.
در اين باره روز يكشنبه 15 شهريور ماه خبرنگار «رويداد» طي تماس تلفني قصد داشت تا چند و چون اين خبر را از «حميدرضا ترقي» معاون كميته امداد مطلع شود كه او با متهم كردن سايت «رويداد» به «احمق و بي‌شعورهايي كه اين سؤال را مي‌كنند» از پاسخگويي خودداري كرد.
وي برداشت چنين مبلغي را از صندوق ذخيره ارزي در حد پيشنهاد نمايندگان در شور اول دانست و گفت:«در شور دوم منابع مالي و نحوه مصرف آن مشخص مي‌شود.»
همچنين وي در ادامه با عصبانيت با تأكيد بر اينكه تازه سايت شما از فيلترينگ خارج شده و باز هم شما خجالت نمي‌كشيد، اعضاي سايت «رويداد» را به ايجاد تقلب و شبهه افكني در خبر متهم كرد.
ترقي در حالي كه طرح اين سؤال را غلط مي‌دانست، ادعا كرد:«مجلس هفتم هيچگاه چنين طرح‌هايي را به تصويب نمي‌رساند.»
وي در ادامه به حمايت از محرومان پرداخت و تصريح كرد:«شما هرگز گرسنه نبوده و اجاره مسكن پرداخت نكرده‌ايد كه درد آنها را بفهميد و نمي‌دانيد كه حتي كمك 25000 تومان به آنها چه تأثيري در بهبود زندگي‌شان مي‌گذارد.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11661

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ترقي: استفاده از برداشت 900 ميليون دلاري كميته امداد از صندوق ذخيره ارزي به تبليغات رياست جمهوري ربطي ندارد، رويداد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016