سه شنبه 17 شهريور 1383

دبیر کل حزب اعتدال و توسعه : هاشمی رفسنجانی را اصلح ترین می دانیم، مهر

محمد باقر نوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه گفت: با توجه به شرایط کشور به نظر این حزب هاشمی رفسنجانی اصلح ترین فرد برای ریاست جمهوری آینده است.
وی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار سیاسی "مهر"، افزود: ما با توجه پارامترهای مختلف به این نتیجه رسیده ایم که با توجه به شرایط هاشمی رفسنجانی گزینه اصلح است ضمن اینکه اعتقاد داریم ایران دارای فرزندان شایسته و لایقی متعددی است از جمله مهندس موسوی که خود انسان شایسته و مناسبی است.

نوبخت تصریح کرد: حزب اعتدال و توسعه با توجه به جمیع جهات و فاکتورهای مختلفی که باید وجود داشته باشد، نظیر وفاق نسبی همه جناح بر روی یک فرد و دیگر توانایی و شایستگی او برای انجام امور با توجه به شرایط زمانی، هماهنگی با رهبری و تجربه مناسب برای اداره کشور فردی ، هاشمی رفسنجانی را برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کرده است.

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه تاکید کرد: قطعا یکی از معیارهای گزینش افراد مقبولیت مردم است و این را باید یکی از امتیازات ویژه یک نامزد انتخاباتی تلقی کنیم اما این تنها نیست و عوامل دیگری نیز برای انتخاب یک فرد برای نامزدی مورد توجه قرار می گیرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نوبخت همچنین اظهار داشت: هنوز صحنه انتخابات فعال نیست و نظر افکار عمومی هنوز معطوف به مساله انتخابات نهم ریاست جمهوری نشده است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11696

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دبیر کل حزب اعتدال و توسعه : هاشمی رفسنجانی را اصلح ترین می دانیم، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016