دوشنبه 9 آذر 1383

محسن رضايي: اگر تصميم بگيرم در صحنه حضور يابم از رقابت با همه‌ كانديداها استقبال مي‌كنم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - ايلام
سرويس سياسي

محسن رضايي گفت: اگر تصميم بگيرم كه به صحنه انتخابات بيايم، از رقابت با همه‌ي كانديداها استقبال مي‌كنم،

وي افزود: برنامه‌ي من در دو بعد اقتصادي و مديريتي متمركز خواهد شد و تلاش خود را براي تحول در مديريت كشور به كار خواهم گرفت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران، ايسنا، دبير مجمع تشخيص نظام كه در ايلام سخن مي‌گفت، افزود: رقابت سياسي و تخصصي دو راهبرد مهم در زمينه‌ي حضور حداكثري مردم در انتخابات رياست‌جمهوري هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با بيان اين كه سياسيون مردم را به شركت در انتخابات ترغيب مي‌كنند، اما مردم با رقابت سياسي صرف به ميدان نمي‌آيند، افزود: بايد متخصصان به ميدان بيايند و در كنار رقابت سياسي، رقابت تخصصي نيز شكل بگيرد.

رضايي اضافه كرد: اگر مردم بدانند اشخاصي كه در انتخابات شركت مي‌كنند، برنامه دقيق و مشخصي براي هر يك از ابعاد اداره كشور دارند، حضور گسترده خواهند داشت.

وي در ادامه با بيان اينكه احزاب ما تك‌بعدي هستند، گفت: آنها تا رسيدن به قدرت خوب عمل مي‌كنند، اما به دليل نداشتن تفكر مشخص براي اداره كشور، بعد از رسيدن به قدرت دچار اختلاف مي‌شوند و اين بزرگ‌ترين مشكل احزاب ماست.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14982

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محسن رضايي: اگر تصميم بگيرم در صحنه حضور يابم از رقابت با همه‌ كانديداها استقبال مي‌كنم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016