شنبه 29 اسفند 1383

آصفي: اميدواريم كشورهاي اروپايي با صداقت به آنچه اظهار كرده‌اند، متعهد باشند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي خارجي - ايران


سخنگوي وزارت امور خارجه‌ي كشورمان در واكنش به مصاحبه‌ي روساي سه كشور فرانسه، آلمان و روسيه درباره‌ي برنامه‌هاي هسته‌يي ايران گفت: جمهوري اسلامي ايران كرارا اعلام كرده كه به دنبال سلاح‌هاي كشتار جمعي نيست و فعاليت صلح‌آميز هسته‌يي ايران كاملا غير نظامي بوده و براي رفع برخي نگراني‌ها در اين زمينه، نهايت تلاش را به عمل آورده و با شفافيت كامل با آژانس بين‌المللي انرژي اتمي همكاري كرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حميدرضا آصفي سخنگوي وزارت خارجه‌ي كشورمان افزود: آژانس بين‌المللي انرژي اتمي نيز همواره اعلام نموده كه فعاليت‌هاي ايران از مقاصد صلح‌آميز منحرف نشده است.

وي گفت: با اين سه كشور موافقيم كه هيچ كشوري را نبايد از داشتن فن‌آوري صلح‌آميز هسته‌يي محروم كرد و اميدواريم اين كشورها با صداقت به آنچه اظهار كرده‌اند متعهد و پايبند باشند و حقوق ايران را در داشتن چرخه‌ي سوخت محترم شمرده و آن را عملا در جلسه‌ي راهبري در سوم فروردين ماه به اثبات برسانند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19521

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آصفي: اميدواريم كشورهاي اروپايي با صداقت به آنچه اظهار كرده‌اند، متعهد باشند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016