چهارشنبه 3 فروردین 1384

شارون: اسراييل قصد حمله به ايران را ندارد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي خارجي - ايران در جهان

بر اساس گزارش پايگاه اينترنتي ميدل ايست‌آن‌لاين، يك مقام عالي‌رتبه‌ي رژيم صهيونيستي به نقل از نخست وزير اين رژيم اظهار داشت كه تل‌آويو قصد ندارد حمله‌اي به تاسيسات هسته‌يي ايران داشته باشد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين پايگاه اينترنتي ادامه داد، اين مقام كه نامي از وي برده نشد، افزود كه آريل شارون، نخست‌وزير رژيم صهيونيستي اين اظهارات را در جريان مذاكره با يك هيات از كنگره‌ي آمريكا كه به سرزمين‌هاي اشغالي سفر كرده بود، بيان كرده است.

وي به نقل از شارون گفت: اسراييل (رژيم صهيونيستي) هيچ قصدي براي حمله به ايران ندارد و به حمايت از تلاش‌هاي ديپلماتيك جامعه‌ي بين‌المللي به ويژه آمريكا براي بازداشتن ايران از دستيابي به سلاح‌هاي هسته‌يي‌(!) ادامه مي‌دهد.

ادعاهاي گاه و بيگاه رژيم صهيونيستي در خصوص حمله به ايران بارها تكرار شده و اين رژيم آگاه است كه مقامات ايراني همواره تاكيد كرده‌اند ايران پاسخ هرگونه تجاوز نظامي را بي‌درنگ، پرقدرت و دندان‌شكن خواهند داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين رژيم در حالي كه به معاهده‌ي منع گسترش سلاح‌هاي هسته‌يي نپيوسته است و گفته مي‌شود كه بيش از 400 كلاهك هسته‌يي در اختيار دارد، تحت حمايت آمريكا قرار دارد كه بدون مدرك ايران را به انحراف در برنامه‌ي صلح‌آميز هسته‌يي متهم مي‌كند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19632

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شارون: اسراييل قصد حمله به ايران را ندارد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016