جمعه 5 فروردین 1384

حضور قاليباف در انتخابات رياست جمهوري قطعي شد، خبرگزاري فارس

فرمانده نيروي انتظامي با اعلام اينكه حتماً در انتخابات رياست جمهوري آينده كانديدا مي‌شود، تمايل خود را جهت استعفاء از فرماندهي ناجا اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد محمد رياضي يك از اعضاي تشكل هم انديشان مستقل مشهد با اعلام اين خبر و با اشاره به ديدار شوراي مركزي هم انديشان مستقل مشهد مقدس با قالبياف افزود: آقاي دكتر قاليباف اگر چه از نظر قانوني هيچ منعي براي حضور و كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري ندارد، اما خود ايشان مايل هستند تا به دليل رفع هرگونه شائبه سوء استفاده از مقام دولتي و استفاده از امكانات دولتي، از مقام فرماندهي ناجا استعفا دهند.
وي گفت: هم انديشان مستقل مشهد از چندي پيش با برگزاري جلسات مختلف با كانديداهاي انتخابي رياست جمهوري آتي كشور قصد شفاف‌سازي فضاي انتخابات را دنبال كرده‌اند كه در سال جاري شعار اين گروه هم انديشي و هم بستگي ملي است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عضو شوراي مركزي هم انديشان مستقل مشهد مقدس افزود: آقاي قاليباف به عنوان كارآمدترين مدير نسل دوم انقلاب هستند كه از 15 سالگي در سمت‌هاي مختلف فرماندهي مشغول به خدمت بود و در حال حاضر با حدود 43 سال سن از عهده فرماندهي كل ناجا به خوبي برآمده‌اند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19718

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حضور قاليباف در انتخابات رياست جمهوري قطعي شد، خبرگزاري فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016