یکشنبه 14 فروردین 1384

تلاش دفتر تحكيم وحدت (طيف علامه) براي برگزاري نشست، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

يك عضو شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت(طيف علامه) از تلاش اين تشكل براي دريافت مجوز از هيأت نظارت دانشگاه‌ها براي برگزاري نشست تشكيلاتي خبر داد.

«مجيد حاجي بابايي» در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: متأسفانه كارشكني‌هايي در ارتباط با نشست طيف علامه انجام مي‌شود تا اين تشكل به راحتي با بدنه‌ي دانشگاه‌ها ارتباط برقرار نكند و عده‌اي سعي مي‌كنند راه‌هاي ارتباطي تشكل‌هاي اين چنين را با دانشگاه قطع كنند.

وي افزود: در قبل از عيد دوستان در دانشگاه‌هاي مختلف درخواست مجوز كردند، از جمله دانشگاه چمران اهواز مجوز داد ولي بعد به دلايلي كه مربوط به خارج از دانشگاه به نظر مي‌رسيد مجوز اين نشست لغو شد.

حاجي‌بابايي افزود: دفتر تحكيم وحدت(طيف علامه) سعي مي‌كند تا پايان فروردين در يكي از دانشگاه‌هاي كشور نشست خود را برگزار كند و از دوستان عضو اتحاديه نيز درخواست كرده كه از دانشگاه‌هاي خود مجوز بخواهند.

اين عضو شوراي مركزي در پايان گفت: دستور اول اين نشست برگزاري انتخابات شوراي مركزي است. با توجه به اينكه بعضي از افراد اين مجموعه يا استعفا داده‌اند و يا امكان حضور مداوم را ندارند، بايد انتخاباتي جديد برگزار شود تا شوراي مركزي ترميم شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20093

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تلاش دفتر تحكيم وحدت (طيف علامه) براي برگزاري نشست، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016