چهارشنبه 28 اردیبهشت 1384

در کتابي از فائزه هاشمي: اشرف، باشرف مي شود!

در حاليکه روزنامه کيهان تحت عنوان خبر ويژه، به انتشار خبر فوق دست زده است، روزنامه جمهوري اسلامي بشدت آنرا تکذيب مي کند.

کيهان مي نويسد:

به نوشته يكي از هفته نامه هاي كشور، فائزه هاشمي، مديرمسئول روزنامه توقيف شده زن، در حال انتشار كتابي تحت عنوان «زنان قهرمان ايران»! است كه در آن از برخي زنان فاسد رژيم پهلوي تجليل شده است.
براساس خبر هفته نامه يالثارات الحسين، فائزه هاشمي كه پس از شكست در انتخابات مجلس ششم جهت اخذ مدرك دكترا به انگلستان سفر كرده، ويراستاري كتاب خود را به مسعود بهنود، مفسر راديوهاي بيگانه و سابقه دار فراري، سپرده است.
گفته مي شود در اين كتاب از 100زن ايراني از جمله خواهر بدنام شاه معدوم (اشرف پهلوي) به نيكي ياد شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين در حالي است که روزنامه جمهوري اسلامي نيز در شماره امروز خود تکذيب اين خبر را در ستون جهت اطلاع چنين منتشر کرده است:

خبرنامه جامعه مدرسين حوزه علميه قم در تازه ترين شماره خود بانقل يك خبر جعلي و كذب از يك روزنامه وابسته به جناح راست كه به كينه توزي عليه آيت الله هاشمي رفسنجاني معروف است، متاسفانه با اين جريان آلوده سياسي همراهي كرد. اين روزنامه، خبر از انتشار قريب الوقوع كتابي توسط فائزه هاشمي داده بود كه مسعود بهنود ويراستار آنست و در آن، اشرف پهلوي به عنوان يكي از يكصد زن قهرمان ايراني معرفي شده است. عليرغم تكذيب اين خبر كه در همان روزنامه چاپ شد، خبرنامه جامعه مدرسين به نقل اين خبر كذب اقدام كرد. به نظر مي رسد جامعه مدرسين حوزه علميه قم كه از احترام و اعتبار خاصي برخوردار است بايد بر دست اندركاران اين خبرنامه كنترل بيشتري داشته باشد تا با چنين اقدامات نادرستي به اعتبار اين نهاد آبرومند لطمه وارد نسازند.

در ايام انتخابات، روزنامه کيهان به مدير مسئولي حسين شريعتمداري، به صراحت از حضور هاشمي در انتخابات ناخشنود است و در مطالب متعدد خود وي را از اين کار برحذر مي داشت. در مقابل روزنامه جمهوري اسلامي به مدير مسئولي مسيح مهاجري، بشدت با مخالفان هاشمي برخورد مي کند و تلويحا حمايت از وي را در مقابل شايعات و حملات جناح هاي ديگر بعهده گرفته است. جالب آنکه، هر دو اين روزنامه ها که با بودجه عمومي منتشر مي شوند، زير نظر رهبري کشور اداره مي شوند و مديران مسئولشان توسط وي منصوب شده اند!

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22774

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'در کتابي از فائزه هاشمي: اشرف، باشرف مي شود!' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016