جمعه 6 خرداد 1384

اعلام حضور جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم سبزوار درمیان دانشجویان متحصن دانشگاه شهرکرد، دي تي نيوز

صدای اعتراض شما در سراسر ایران طنین افکن شده است. امروز دیگر آبرویی برای اصلاحات نمانده است. شما با ایستادگی خویش نشان داده اید که بر خلاف اصلاح طلبان هرگز حقیقت را فدای مصلحت نخواهید کرد.ایستادگی تان را ستایش می کنیم و افتخار خود می دانیم که هنوز صدای آزادیخواهی دانشجویان در جای جای ایران عزیزمان به گوش میرسد.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم سبزوار با صدور بیانیه ای از تحصن و اعتصاب غذای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد حمایت نمودند. در این بیانیه آمده است:
"دانشجویان دانشگاه علومپزشکی شهرکرد
سالهاست که در حسرت آزادی جان به لب شده ایم. خواست آزادی و دموکراسی مردم ایران چنان بر حاکمان جزم اندیش جمهوری اسلامی گران آمده است که حتی از دریدن عرصه مقدس علم و دانش نیز باکی ندارند.
قدرت سرکوب حاکمیت تمام همت خود را در غلبه بر صدای آزادیخواهی مردم ایران گذارده است. دیگر دولت اصلاحات را نیز باید سدی در برابر آزادیخواهی بدانیم. روسای دانشگاه ها که خود منصوب دولت اصلاحات هستند امروز در هیات های نظارت در مقابل هر گونه فعالیت آزادیخواهانه دانشجویان می ایستند. این نوع برخوردها نشان از سرافرازی جنبش دانشجویی دارد.
استقلال عمل انجمن های اسلامی بهای سالها مبارزه است که خود آسان بدست نیامده است. آنان که خواب بازگشت به دوران سیاه دهه شصت را در سر می پرورانند رشد جنبش اجتماعی ایران را از یاد برده اند.
امروز رفیقان راه و یاران دبستانی خود در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را در بستر بیماری می یابیم. ما نیز حمایت خود را از اعتصاب غذای این دانشجویان اعلام می داریم و از این عزیزان می خواهیم تحصن غذای خود را پایان دهند. به یاران خود می گوییم:
صدای اعتراض شما در سراسر ایران طنین افکن شده است. امروز دیگر آبرویی برای اصلاحات نمانده است. شما با ایستادگی خویش نشان داده اید که بر خلاف اصلاح طلبان هرگز حقیقت را فدای مصلحت نخواهید کرد. هرگز آرمانهای خود را به کرسی های قدرت نخواهید فروخت. این خود بزرگترین درس آزادگی و آزاد منشی است. ایستادگی تان را ستایش می کنیم و افتخار خود می دانیم که هنوز صدای آزادیخواهی دانشجویان در جای جای ایران عزیزمان به گوش میرسد."

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

چند تن از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم سبزوار نیز جهت ابراز همدردی و حمایت از دانشجویان متحصن دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و دعوت دانشجویان برای پایان بخشیدن به اعتصاب غذای خویش، قرار است به دانشگاه علوم پزشکی شهر کرد بروند.

Copyright: gooya.com 2016