پنجشنبه 26 خرداد 1384

قطع طولاني برق در استان هاي جنوبي موجب اعتراضات مردمي در خوستان شد، ايلنا

سرپرست معاونت سياسي امنيتي استانداري خوزستان: علت اعتراضات شب گذشته خوزستان قطع شدن برق بود.

روز گذشته به دليل قطع شدن برق در شهرهاي استان خوزستان، اعتراضاتي توسط مردم صورت گرفت كه با تدابير نيروي انتظامي، اين اعتراضات بدون هيچ مشكل خاصي پايان يافت.

غلامرضا شريعت، سرپرست معاونت سياسي امنيتي استانداري خوزستان با اعلام اين خبر به خبرنگار "ايلنا" گفت: به دليل قطع شدن برق تعدادي از مردم به عنوان اعتراض در خيابان‌‏ها جمع شدند و نسبت به اين مساله اعتراض كردند و با وصل شدن برق، اين افراد به خانه‌‏هاي خود برگشتند.
وي، در مورد بمب‌‏گذاري‌‏هاي اخير شهر اهواز، با بيان اينكه تاكنون چند نفر در اين رابطه دستگير شده‌‏اند، گفت: بازجويي از بازداشت‌‏شدگان اين حوادث براي شناسايي عاملان اصلي اين انفجارها ادامه دارد.

شريعت در خصوص تدابير امنيتي روز برگزاري انتخابات در استان خوزستان نيز با بيان اينكه فردا روز بزرگي در صحنه تاريخ كشور است، گفت: تدابير امنيتي و انتظامي براي برگزاري انتخاباتي سالم در استان خوزستان تشديد شده است و اميدواريم بتوانيم با همكاري مردم، انتخاباتي سالم داشته باشيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

لازم به ذکر است روز گذشته برق استان‌‏هاي جنوبي كشور به طور هم زمان تا ساعت 22 قطع بود

به گزارش ايلنا، برق چهار استان كشور تا ساعت 22 شب گذشته به دليل محدوديت توليد نيروگاه‌‏ها قطع بود.

يك مقام مسوول در وزارت نيرو، در گفت و گو با خبرنگار ايلنا، با تاييد خبر قطع برق در استان‌‏هاي جنوبي كشور، گفت: به دليل محدوديت توليد در نيروگاه‌‏ها و برخي مشكلات فني، ساعت 14 و 40 دقيقه روز چهارشنبه برق استان‌‏هاي جنوبي از جمله فارس، كرمان، خوزستان و هرمزگان قطع شد.
وي، در ادامه افزود: با پيگيري‌‏هاي به عمل آمده، مشكلات فني تا ساعت 22 حل شد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24581

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قطع طولاني برق در استان هاي جنوبي موجب اعتراضات مردمي در خوستان شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016