یکشنبه 29 خرداد 1384

شايعه مرگ گنجي تکذيب شد

به دنبال نگراني‌هايي از وضعيت گنجي؛
مدير كل زندان‌هاي استان تهران: گنجي از من سرحال‌تر است


در پي نگراني‌هايي كه نسبت به وضعيت سلامت اكبر گنجي به وجود آمده، مدير كل زندان‌هاي استان تهران اعلام كرد: گنجي از من هم سرحال‌تر است.


سليماني در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) درباره محل نگهداري گنجي اظهار داشت: وي در همان سوئيت ديروز، نگهداري مي‌شود و ملاقات با وي نيز با اجازه مراجع قضايي قابل انجام است.


در همين زمينه شيرين عبادي، وكيل گنجي با بيان اين كه پنج‌شنبه براي ملاقات با موكلش به اوين مراجعه اما موفق به اين كار نشده بود، به ايسنا گفت: بر اساس اعلام قوه‌ي قضاييه مشخص شد ممنوع الملاقات است و به صورت انفرداي نگهداري مي‌شود.


وي همچنين نسبت به وضعيت گنجي اظهار نگراني كرد.


معصومه شفيعي، همسر گنجي نيز در اين رابطه با اظهار نگراني شديد نسبت به سلامت همسرش به ايسنا گفت: تا زماني كه گنجي را نبينيم نسبت به سلامتي وي اطمينان نداريم چرا كه تاكنون بارها سخناني شنيده‌ايم كه صحت نداشته است.


بنا بر اطلاع خبرنگار ايسنا در حال حاضر يوسف مولايي يكي ديگر از وكلاي گنجي براي ملاقات و يا آگاهي از وضعيت سلامت گنجي به زندان اوين مراجعه كرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وكيل گنجي با وي در زندان اوين ملاقات كرد
مولايي: هر كس كه خبر فوت گنجي را منتشر كرده سوء نيت داشته است

وكيل گنجي بعدازظهر امروز در زندان اوين، با گنجي ملاقات كرد.


يوسف مولايي، پس از ملاقات با اكبر گنجي در گفت و گو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: به خاطر مدت زيادي كه گنجي غذا نمي‌خورد، در حال حاضر ضعيف و ناتوان شده است.


وي در واكنش به اخباري كه درباره وضعيت سلامت اين زنداني مطرح شده بود، گفت: هر كس كه خبر فوت گنجي را منتشر كرده سوء نيت داشته و دشمن موكل من است و حتي مقاصد ضد امنيتي دارد كه به اين لحاظ از دادستان محترم تهران مي‌خواهم اين مساله را پيگيري و عاملان را تحت تعقيب قرار دهد زيرا اقدام آنها با نيت مغرضانه انجام شده است.


مولايي ادامه داد: به عنوان وكيل نگران حال گنجي هستم و تلاش مي‌كنم امكان مداواي خارج از زندان را براي او فراهم كنم.


وي همچنين با بيان اين‌كه وزن گنجي در طول اين مدت به شدت كاهش يافته اظهار داشت: اين مساله در مدارك بهداري ثبت شده زيرا وزن گنجي در ابتدا در اين مدارك ‌٥ / ‌٧٢ كيلوگرم ثبت شده كه در حاضر به ‌٦١ كيلوگرم رسيده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24801

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شايعه مرگ گنجي تکذيب شد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016