چهارشنبه 15 تیر 1384

مصطفي معين: بايد از حقوق همه ايرانيان بويژه بخش‌‏هاي محذوف جامعه دفاع شود، ايلنا

* نگذاريم همبستگي ايجاد شده در انتخابات اخير مجدداً به يأس و سرخوردگي تبديل شود

تهران- خبرگزاري كار ايران

اعضاي ستاد انتخاباتي معين در استان اصفهان صبح امروز با وي ديدار و گفت‌‏وگو كردند.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، در اين ديدار مصطفي معين با تشكر از فعاليت‌‏هاي انجام گرفته در ايام انتخابات، همبستگي به وجود آمده نزد گروه‌‏هاي مختلف حول مواضع اعلام شده كانديداي اصلاح‌‏طلبان پيشرو را نقطه عطف اين انتخابات برشمرد و يادآوري كرد: بايد قدر اين دستاورد بزرگ را بدانيم و نگذاريم اين همبستگي كه در هر دو مرحله انتخابات شاهد آن بوديم، از بين برود و اميد به وجود آمده در اين دوره، مجدداً به يأس و سرخوردگي تبديل شود.
وي در ادامه به لزوم داشتن تشكيلات قوي اشاره كرد و ايجاد بانك اطلاعاتي از گروه‌‏هاي حامي و فعالان ستادها را به عنوان اولين گام بعد از انتخابات در جهت رسيدن به اين هدف برشمرد.
معين دفاع از حقوق شهروندان را نه فقط شامل حقوق سياسي, بلكه دفاع از حقوق اجتماعي, فرهنگي, معيشتي و اقتصادي افراد و خانواده‌‏هايي كه بر اثر بي‌‏عدالتي و تبعيض در جامعه دو قطبي از فقر رنج مي‌‏برند و يا دچار آسيب‌‏هاي رواني و اجتماعي شده‌‏اند دانست.
وي بار ديگر با بيان اين كه اگر احساس مسووليت اجتماعي نبود، وارد عرصه انتخابات نمي‌‏شدم، ادامه داد: الان هم معتقدم بايد از حقوق همه ايرانيان بويژه بخش‌‏هاي محذوف جامعه دفاع شود.
كانديداي مورد حمايت اصلاح طلبان پيشرو از آسيب هايي كه ممكن است متوجه جوانان و نوجواناني كه با اميد و اشتياق با او دست همكاري دادند، اظهار نگراني و خاطر نشان كرد: از اينگونه خسارت‌‏هاي انساني و آسيب ديدن سرمايه اجتماعي، بايد پيشگيري كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

معين در پايان با دفاع از مواضع، ديدگاه‌‏ها و شعارهايي كه در اين دوره مطرح كرده بود، نقد دقيق، واقع‌‏بينانه و منصفانه در عملكرد انتخاباتي خود و حاميانش را بهترين رويكرد به سمت آينده ارزيابي نمود.
براساس اين گزارش؛ در طول اين ديدار اعضاي ستاد انتخاباتي دكتر معين در استان اصفهان ضمن قدرداني از معين در ايفاي نقش موثر و احساس مسووليت در قبال مردم، فعاليت در ستاد انتخاباتي را مايه افتخار خود دانسته و اعلام كردند كه با افتخار شعارهايي مطرح كرديم كه عاميانه نبود و مردم درهمين زمان و در آينده درمورد شعارهاي ما قضاوت خواهند كرد.
آنها همچنين خواستار ارتباط مستمر معين با جامعه و جوانان با توجه به جايگاه رفيع وي نزد نخبگان و فرهيختگان كشور شدند.

Copyright: gooya.com 2016