دوشنبه 31 مرداد 1384

معصومه شفيعي: تغيير نگاه دست‌‏اندركاران نسبت به حل مشكل گنجي قابل تقدير است، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

همسر اكبر گنجي پس از 20 روز، شب گذشته در بيمارستان ميلاد با همسرش ملاقات كرد.

به گزارش "ايلنا"، در نمابري كه از سوي معصومه شفيعي به دفتر اين خبرگزاري ارسال شده، آمده است: سرانجام بعد از 20 روز عدم ملاقات با آقاي گنجي، شب گذشته، شامگاه يكشنبه، 30/5/84 در بيمارستان ميلاد، به اتفاق خانواده، ايشان را ملاقات كرديم، آقاي گنجي به مدت 21 روز در بخش ICU در بيمارستان تحت مراقبت‌‏هاي ويژه قرار داشت و به تازگي به طبقه 12 منتقل شده است. به نظر مي‌‏رسد اين سه هفته‌‏اي كه به ما ملاقات ندادند، در واقع امري معقول بوده چون باتوجه به شرايط جسمي آقاي گنجي ملاقات براي مادر ايشان كه بيماري قلبي دارند و بچه‌‏ها اصلا صحيح نبود، خوشحاليم كه در شرايطي بهتر اين ملاقات صورت گرفته است.

در ادامه اين نمابر آمده است: با توجه به گفت‌‏وگوها و توافقاتي كه بين مسوولين امر و آقاي گنجي اخيرا در محل بيمارستان ميلاد صورت‌‏گرفته، ايشان پذيرفتند كه از رژيم غذايي و دارويي تجويزي پزشكان تبعيت كنند. آقاي گنجي در اين مرحله به دليل عدم آمادگي جسمي هنوز قادر به پذيرش غذاهاي عادي نيست و با آب سوپ و آب كمپوت شروع به تغذيه نموده و همچنان از سرم استفاده مي‌‏كند.

شفيعي در ادامه نمابر خود آورده است: بر اساس توافقات صورت‌‏گرفته بين آقاي گنجي و برخي از مسوولين به ما اطمينان داده شد كه اين مساله طي چند روز آينده حل خواهد شد، در اين مقطع آنچه قابل ملاحظه و تقدير است، تغيير نگاه دست‌‏اندركاران قضيه نسبت به حل آن است كه اميدواريم اين تغيير نگاه تا حل كامل مساله همچنان تداوم يابد و ما نيز از آن استقبال مي‌‏كنيم.

همسر اكبر گنجي در پايان خاطر نشان كرد: در اينجا لازم مي‌‏دانم از زحمات صادقانه و تلاش‌‏هاي شبانه‌‏روزي دكتر فتاحي، رياست محترم بيمارستان ميلاد و تيم پزشكي متعهد و مسوول اين بيمارستان و نيز پرسنل زحمتكش آن كه جميعاً در تمام اين لحظات خطير همچنان به امر انساني مراقبت و درمان گنجي مشغول بودند، نهايت سپاسگزاري و قدرداني خود و خانواده را اعلام نماييم. همچنين از تمام عزيزاني كه در داخل و خاج از كشور حمايت‌‏هاي عاطفي و معنوي خود را از ما دريغ نكردند، صميمانه سپاسگزاري كنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

Copyright: gooya.com 2016