چهارشنبه 2 شهریور 1384

حبيب‌الله عسگراولادي: احمدي‌نژاد كابينه‌ي خوبي را معرفي كرده است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري در حاشيه هفتمين سالگرد شهادت اسدالله لاجوردي در مورد كابينه معرفي شده از سوي دولت احمدي‌نژاد اظهار داشت: احمدي‌نژاد كابينه خوبي را معرفي كرده و نقطه ضعفي در بين آنها ديده نمي‌شود.

وي افزود: تا آنجا كه در مذاكرات مجلس گوش دادم نمايندگان تاكنون نقطه‌ضعفي را در كارنامه وزراي پيشنهادي بيان نكردند و بيشتر صحبت‌ها در ارتباط با كم‌تجربه بودن آنها بوده است.

به گزارش خبرنگار ايسنا، حبيب‌الله عسگراولادي اظهار داشت: مجلس بايد به‌عنوان يك قوه نقش نظارتي خود را به‌نحو احسن انجام دهد. هم‌چنين بايد در ارتباط با فساد مالي ، فساد اخلاقي و فساد مديريتي نظارت انجام دهد . از سويي كم‌تجربه بودن يا عدم سابقه دليل بر ضعف نيست. دولت احمدي‌نژاد شعار جوان‌گرايي را مطرح كرده بود و در اين راستا اعضاي كابينه خود را معرفي كرده است.

عسگراولادي در پاسخ به سوالي مبني براين‌كه آيا دولت احمدي‌نژاد مي‌تواند شعار عدالت اجتماعي را محقق كند، اظهار داشت: رييس‌جمهور در طول فعاليت‌هاي انتخاباتي برنامه‌هايي در اين راستا ارائه كرد و اميدواريم كه بتواند در تحقق اين شعارها موفق شود؛ البته تحقق عدالت اجتماعي به برنامه و كار نياز دارد.

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي يكي و از اعضاي ارشد شوراي هماهنگي در ارتباط با وضعيت اين شورا نيز گفت: شوراي هماهنگي ارتباط خوبي با آقاي احمدي‌نژاد دارد و خود شورا برنامه‌هاي جديدي را در نظر دارد و مي‌خواهد در اين راستا حركت كند.

وي از تدوين اساسنامه‌ي جديدي براي شوراي هماهنگي خبر داد.

عسگراولادي در پاسخ به اين سوال كه آقاي احمدي‌نژاد به چه ميزان از نظرات شوراي هماهنگي در معرفي اعضاي كابينه استفاده كرده است، گفت: نمي‌توان براي اين امر وزني را مشخص كرد؛ مثلا گفت يك كيلو يا دو كيلو ولي مشورت‌هايي انجام دادند؛ البته ممكن است كه از بعضي‌ها نظرخواهي نكرده باشند ولي از بيشتر افراد نظرخواهي كردند.

به گزارش ايسنا عسگراولادي در پاسخ به سوالي در ارتباط با وزير نفت هم گفت: وزير پيشنهادي براي وزارتخانه نفت فردي جوان، شايسته و متخصص است و داراي سوابق مديريتي مناسب است. من با وي در وزارت بازرگاني همكاري داشتم. ايشان مديري لايق و شايسته بودند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حبيب‌الله عسگراولادي: احمدي‌نژاد كابينه‌ي خوبي را معرفي كرده است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016