شنبه 5 شهریور 1384

شريعتمداري: اصولگرايان كار را تمام شده تلقي نكنند، کيهان

اكنون كه با عبور از عقبه هاي سخت، دولت اصولگرا شكل گرفته است نبايد كار را تمام شده تلقي كرد، چرا كه انبوهي از مطالبات بر زمين مانده مردم پيش روي دولت جديد است و دشمنان نيز به يقين دست روي دست نگذاشته و آرام نخواهند نشست.

حسين شريعتمداري مديرمسئول روزنامه كيهان كه در همايش سالانه هيئت هاي رزمندگان اسلام سراسر كشور سخن مي گفت، با بيان مطلب فوق افزود: در جريان انتخابات رياست جمهوري، در طيف گسترده اصولگرايان چند سليقه متفاوت وجود داشت، اين سليقه ها كه اصول و مباني مشترك داشته در مرحله دوم انتخابات به وحدت كامل رسيدند و دولت اصولگراي كنوني را پديد آوردند.

شريعتمداري در ادامه گفت: هنوز هم فقط اين وحدت ضروري ترين نياز اصولگرايان است و چنانچه كمترين خلل و آسيبي در اين حلقه هاي به هم پيوسته پديد آيد و جريانات اصولگرا، هريك سليقه خاص خود را در دولت كنوني جستجو كنند، بخشي از توان و ظرفيت دولت كه بايد صرف احياي ارزش هاي اسلامي و تحقق عدالت اجتماعي شود، در راههاي فرعي هزينه خواهد شد و نتيجه آن هرچه باشد، ناگوار است.

مديرمسئول كيهان با اشاره به نمونه هايي از عمليات رواني- تبليغاتي اين روزها، گفت: كارشكني دشمنان همواره به صورت مستقيم و عريان صورت نمي پذيرد، بلكه در پاره اي از موارد، اين كارشكني ها در پوشش دلسوزي براي حركت اصولگرايانه انجام مي شود و مثلا؛ انتخاب فلان وزير را نشانه گرايش دولت به يكي از جريانات اصولگرا و بي توجهي به جريان ديگر جلوه مي دهند و حال آنكه، سليقه هاي متفاوت بايستي اصولگرابودن كابينه را معيار اصلي تلقي كنند و چنانچه وزير يا وزراي ديگري را شايسته تر مي دانسته اند، به خاطر حفظ وحدت و انسجام از سليقه خاص خود و به نفع وحدت و انسجام كه نياز حياتي اين روزهاست، چشم پوشي كنند و البته در همان حال، با جديت برآورده شدن مطالبات بر زمين مانده مردم و تحقق ارزش هاي اسلامي و انقلابي را از دولت جديد بخواهند و هرجا حركت دولت را با وعده هاي قبلي ناهمخوان ديدند، از نقد سازنده و نصيحت دلسوزانه دريغ نورزند.

مديرمسئول كيهان با اشاره به چند نمونه مستند از ابراز نگراني دشمنان بيروني و برخي از افراطيون مدعي اصلاحات نسبت به عملكرد هيئت رزمندگان اسلام، اين هيئت ها را يكي از عوامل موثر در رويكرد جوانان به اصولگرايي دانست و گفت: هيئت هاي رزمندگان اسلام در سراسر كشور، انگيزه هاي ديني را در جوانان احياء مي كنند و اين باورهاي برانگيخته بي ترديد در راهيابي بعدي خود به پشتوانه نظام اسلامي تبديل مي شوند.

شريعتمداري در بخش ديگري از سخنان خود به تشريح پرونده هسته اي كشورمان پرداخت و گفت: از سرگيري فعاليت UCF اصفهان اگرچه اقدام درخور تحسين است ولي اقدام اساسي آن است كه غني سازي اورانيوم در تاسيسات نطنز را ازسر بگيريم. وي چانه زني اين روزها با اتحاديه اروپا را بي حاصل دانسته و ادامه آن را امتيازي به اروپايي ها براي فرصت سوزي بيشتر تلقي كرد.

در ادامه اين جلسه، شريعتمداري به پرسش هاي حاضران پاسخ گفت. گفتني است يازدهمين همايش سالانه هيئت هاي رزمندگان اسلام سراسر كشور به مدت دو روز در تالار شيخ صدوق آستانه حضرت عبدالعظيم(ع) برپا شده بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شريعتمداري: اصولگرايان كار را تمام شده تلقي نكنند، کيهان' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016