سه شنبه 22 شهریور 1384

هادي قابل: نيروهاي ملي- مذهبي به عضويت جبهه اصلاحات درمي‌‏‏آيند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت ايران اسلامي گفت: به احتمال زياد نيروهاي ملي - مذهبي, برخي احزاب تازه تاسيس و احزاب منطقه‌‏‏اي اصلاح‌‏طلب طبق مكانيزمي كه در آيين‌‏نامه جبهه اصلاحات مطرح شده است، به جبهه اصلاحات خواهند پيوست.

هادي قابل در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، گفت: تغييرات ايجاد شده در مجمع روحانيون مبارز, تشكيل جبهه‌‏هاي جديد و عضويت احزاب و گروه‌‏هاي جديد در جبهه اصلاحات, به تقويت اين جبهه و افزايش تاثيرگذاري آن در عرصه سياسي مي‌‏انجامد.
وي افزود: تشكيل جبهه‌‏ها و ائتلاف‌‏هاي جديد تضعيف‌‏كننده جبهه اصلاحات و نافي نقش محوري اين جبهه نيست و جبهه‌‏هاي جديد هر كدام با اهداف و اولويت‌‏هاي جديد شكل گرفته‌‏اند به طوري كه جبهه دموكراسي و حقوق بشر با تاكيد بر اين دو مقوله شكل گرفته و به عنوان يك ائتلاف كه وارد انتخابات شود، محسوب نمي‌‏شود.
قابل افزود: جبهه اعتدال اسلامي و حزب اعتماد ملي نيز با اولويت‌‏هاي خاص خود شكل گرفته‌‏ا‌‏ند و اين نافي اهميت جبهه اصلاحات نيست.
اين عضو ارشد جبهه مشاركت ايران اسلامي, به تغييرات ايجاد شده در مجمع روحانيون مبارز اشاره كرد و با تاكيد بر اينكه فعال شدن محمد خاتمي و موسوي‌‏خوئيني‌‏ها آينده روشن‌‏تري را براي جبهه اصلاحات ترسيم مي‌‌‏كند, گفت:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ضرورت شرايط جديد سياسي و تغييراتي كه در زمان انتخابات ايجاد شد، ايجاب مي‌‏كند كه اصلاح‌‏طلبان با هماهنگي بيشتر فعاليت كنند و جبهه اصلاحات تقويت شود.
وي تعطيلات تابستاني را سبب تشكيل شدن برخي جلسات شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات دانست و تصريح كرد: با آغاز فصل تحصيلي فعاليت احزاب و به تبع آن جبهه اصلاحات افزايش خواهد يافت.
قابل اظهار داشت: در حال حاضر در فصل پاييز سياسي به سر مي‌‏بريم و اين ركود تا يكي, دو ماه آينده شكسته خواهد شد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هادي قابل: نيروهاي ملي- مذهبي به عضويت جبهه اصلاحات درمي‌‏‏آيند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016