جمعه 25 شهریور 1384

حمايت احمدي نژاد از خبرنگاران خارجي در مقابل سخت‌گيري پليس آمريكا، ايرنا

سازمان ملل، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۶/۲۴‬
خارجي. سياسي. مجمع عمومي. احمدي نژاد
دكتر "احمدي نژاد" رييس جمهوري در حاشيه ملاقات با "ولاديمير پوتين" پس از آن كه خبرنگاران خارجي با برخورد تند پليس آمريكا مواجه شدند به حمايت از خبرنگاران ايستاد و به چند سووال آنان پاسخ داد.

برخورد احمدي نژاد در حمايت از خبرنگاران بر خلاف خواست پليس آمريكا مورد توجه خبرنگاران خارجي مستقر در سازمان ملل قرار گرفت و اكثر آنان قصد دارند از برخورد تند پليس با خبرنگاران و واكنش منطقي احمدي نژاد در حمايت از خبرنگاران خبر تهيه كنند.

بيش از ‪ ۸۰‬خبرنگار، عكاس و فيلمبردار خارجي بامداد پنجشنبه يك ساعت پشت در جلسه خصوصي ديدار احمدي نژاد و پوتين رئيس جمهور روسيه منتظر ماندند تا احمدي نژاد در پايان جلسه نتيجه مذاكرات خود با پوتين را به اطلاع آنان برساند. در پايان اين ديدار طولاني پليس آمريكا با برخوردهاي تند خود مانع نزديك شدن خبرنگاران به احمدي نژاد شد و وقتي با اصرار آنها مواجه شد با شدت يك خبرنگار زن را به زمين انداخت در اين موقع ساير خبرنگاران به پليس آمريكا اعتراض كردند.

احمدي نژاد با مشاهده صحنه برخورد ماموران پليس آمريكا با خبرنگاران به جمع خبرنگاران بازگشت و آنان را به آرامش دعوت كرد و به چند سووال آن‌ها پاسخ گفت.

واكنش احمدي نژاد با استقبال گروه خبرنگاران خارجي مواجه شد و بازتاب گسترده‌اي در بين خبرنگاران فعال در سازمان ملل داشت بگونه‌اي كه همه آنان اين حادثه را براي يكديگر بازگو مي‌كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ديدارهاي احمدي نژاد در سازمان ملل به يكي از پر طرفدارترين ديدار ها براي خبرنگاران خارجي تبديل شده است و هر كجا احمدي نژاد حاضر مي‌شود ده‌ها خبرنگار براي مصاحبه با وي گرد مي‌آيند. اين مساله باعث نگراني نيروهاي امنيتي محافظ وي شده است.

خبرنگاران رسانه‌هاي بين‌المللي، ديدارهاي رييس جمهوري ايران را به دقت زيرنظر دارند و تلاش مي‌كنند با وي و اعضاي هيات همراه گفت و گو كنند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حمايت احمدي نژاد از خبرنگاران خارجي در مقابل سخت‌گيري پليس آمريكا، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016