یکشنبه 10 مهر 1384

صفايي فراهاني: حزب مشاركت براي راه‌اندازي يك شبكه راديويي اقدام خواهد كرد، فارس

خبرگزاري فارس: عضو شوراي مركزي حزب مشاركت، گفت: در صورتيكه براي تاسيس روزنامه‌اي براي حزب مشاركت با مشكل مواجه شويم، براي راه‌اندازي يك شبكه راديويي، اقدام خواهيم كرد.


محسن صفايي فراهاني در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس در مورد تاسيس راديو براي حزب مشاركت، گفت: مشاركت به عنوان حزبي فراگير به حداقل امكانات براي ارتباط با جامعه نياز دارد و طبيعتاً حزب براي ارتباط با مخاطبين در تلاشيم كه در درجه اول روزنامه داشته باشيم و اگر براي تاسيس روزنامه با سرسختي مواجه شويم، بديهي است كه به سراغ كم هزينه‌ترين وسيله ارتباطي يعني راه‌اندازي راديو، خواهيم رفت.
عضو شوراي مركزي حزب مشاركت، افزود: تجربيات انتخابات‌هاي گذشته همانند رياست‌جمهوري و مجلس هفتم، نشان داد كه براي حضور جدي در بين مردم، گسترش تشكيلات و سامان دادن حزب در اقصي نقاط كشور لازم است، به همين منظور اين مسئله با يك برنامه‌ريزي گسترده‌ و يك اصل قابل قبول در حزب در حال پيگيري است.
وي با اشاره به تشكيل جبهه دموكراسي‌خواهي، گفت: جبهه فراگير دموكراسي‌خواهي، بحثي بود كه دكتر معين در انتخابات رياست‌جمهوري، مطرح كردند، اما علي‌ايحال مشاركت با تشكيل چنين جبهه‌اي، مشكلي ندارد.
صفايي فراهاني، افزود: جبهه فراگير دموكراسي خواهي از راهكارهايي است كه به وسيله آن ميتوانيم تلاش بيشتري را در مجموعه اركان سياسي جامعه داشته باشيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تصريح كرد: الزاماً نبايد فكر كرد كه احزاب و گروهها را مي‌توان تنها با يك روش دعوت به اين كار كرد، اما به نظر مي‌رسد كه اين جبهه مي‌تواند از طريق مكانيسم‌هاي مختلفي، گسترش لازم را پيدا كند.
فراهاني با اشاره به عملكرد مشاركت طي 6 سال گذشته، اظهار داشت: مشاركت طي 6 سال گذشته از شرايط خوبي برخودار بوده و با رشدي نسبي، توانسته تدابير لازم را بكار برد.

Copyright: gooya.com 2016