چهارشنبه 13 مهر 1384

دعوت حزب موتلفه اسلامي براي شركت در راهپيمايي حمايت از برنامه‌هاي هسته‌اي، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


روابط عمومي حزب موتلفه اسلامي با صدور اطلاعيه‌اي از مردم شريف ايران براي شركت در راهپيمايي در اولين جمعه ماه مبارك رمضان بعد از نماز پرشكوه جمعه براي حمايت از ادامه فعاليت‌هاي هسته‌اي كشورمان دعوت كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ در اين اطلاعيه آمده است: اكنون جهان شاهد خيزش مجدد انقلاب اسلامي ايران است. خيزشي كه در آن از يك سو ملت بزرگ ايران با حضور حداكثري در انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري دشمناني كه ملت را به تحريم و حضور حداقلي در انتخابات دعوت مي‌كردند را مايوس كرد و از سوي ديگر مسوولاني كه از پشتيباني ملت خود بهره كامل گرفته و با اقدامي شجاعانه در برابر زياده‌خواهي‌هاي استكبار، نه تنها از حقوق حقه ايران اسلامي در صحنه جهاني دفاع كردند، بلكه موجب برداشتن گام بلند براي عبور كشور‌هاي در حال توسعه از عقب ماندگي تكنولوژيك تحميل شده گرديده و توطئه جهان استكباري را ناكام گذاشتند.

در بخش ديگري از اين اطلاعيه آمده است: فناوري هسته‌اي حق مسلم مردم قهرمان ايران است و هيچ قدرت و هيچ نظام و قانوني توان سلب اين حق قانوني را ندارد. دنيا بداند ايران اسلامي با احترام به تمام حقوق و روابط بين‌الملل متعهد بودن به قوانين بين‌الملل حق خود را از جهانيان خواهند گرفت و برخورداري از آن را بديهي‌ ترين حقوق خود مي‌داند.

Copyright: gooya.com 2016