جمعه 6 آبان 1384

آيت‌الله موسوي خوئيني‌ها: از رييس‌مان آقاي خاتمي بپرسيد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

آيت‌الله موسوي خوئيني‌ها در حاشيه مراسم سومين سالگرد درگذشت دكتر عليرضا نوري در جمع خبرنگاران در مورد زمان برگزاري كنفرانس مطبوعاتي در ارتباط با وضعيت مجمع روحانيون مبارز كه چندي پيش قول آن را داده بود، گفت‌: اميد به خدا ، ببنيم خدا كي مي‌خواهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، آيت‌الله موسوي خوئيني‌ها در مورد تغييرات ايجادشده در اساسنامه مجمع روحانيون مبارز نيز گفت: اين‌ها را از رييس‌مان بپرسيد. رييس‌مان آقاي خاتمي است.

وي در مورد نقش خود در مجمع روحانيون مبارز با توجه به تغييرات ايجادشده در اساسنامه اين تشكل، باز تاكيد كرد كه «از رييس‌مان آقاي خاتمي بپرسيد. ادب اقتضا مي‌كند كه از رييس‌ جلوتر نيفيتم.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش ايسنا، در حالي كه خبرنگاران موسوي خوئيني‌ها را احاطه كرده بودند و از وي سوالاتي را در ارتباط با مجمع روحانيون مبارز مي‌پرسيدند ، مصطفي تاج‌زاده، عضو شوراي مركزي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي كه موسوي خوئيني‌ها را همراه مي‌كرد با خنده به خبرنگاران گفت: حاج آقا را اذيت نكنيد. براي مصاحبه پيش من بياييد.

موسوي خوئيني‌ها در ادامه در پاسخ به پرسش ديگري در مورد كانديداتوري خود در انتخابات خبرگان گفت: رييس‌ ما آقاي خاتمي است. هرچه آقاي خاتمي بگويد.

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آيت‌الله موسوي خوئيني‌ها: از رييس‌مان آقاي خاتمي بپرسيد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016