جمعه 6 آبان 1384

رييس مجلس خبرگان در رابطه با تصويب قانون اساسی عراق: به جاست كه گفته شود آمريكا باخت و ايران برد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - قم
سرويس: سياسي

خطيب جمعه‌ي قم با اشاره به روز قدس به عنوان روز ياري اسلام گفت: روز قدس فرياد ملت و نهي از منكر شما بود كه به جهان ابلاغ كرديد. شما در اين روز ياور مظلومان بوديد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، آيت‌الله مشكيني طي سخناني در خطبه‌هاي نماز جمعه‌ي قم، خطاب به نمازگزاران با بيان اين كه فرياد امروز شما خطاب به سران مسلمين است، افزود: ظلم در فلسطين بيداد مي‌كند در حالي كه كشورهاي اسلام سكوت ننگين و حرامي را داشته و از عادي‌سازي روابط مسلمانان با اسرائيل سخن مي‌گويند.


وي با اشاره به مراتب غني‌سازي اورانيوم گفت: اگر غني‌سازي به 100 درجه برسد، هر كسي قادر به ساخت بمب اتم و سلاح‌هاي كشتار جمعي خواهد بود. ايران در پي غني سازي اورانيوم تا منطقه‌ي 10 تا 20 درجه است. منطقه‌يي كه از آن در توليد لوازمات و مايحتاج زندگي استفاده مي‌شود ولي با اين حال با آن مخالفت مي‌كنند.


رييس مجلس خبرگان رهبري با اشاره به آراء 78 درصدي مردم عراق به تصويب قانون اساسي‌شان گفت: ما اين پيروزي‌ها را به عراق تبريك مي‌گوييم.

وي افزود: به جاست كه گفته شود آمريكا باخت و ايران برد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي خطاب به مسوولان گفت: سليقه‌هاي مختلف را وسيله‌ي اختلاف قرار ندهيد و در تريبون و مطبوعات عليه يكديگر صحبت و نقد نكنيد.

مشكيني در پايان از مردم خواست تا در كارهاي خود شتاب نورزيده و مجلس را ياري دهند. اگر مواردي مخالف قانون اساسي و شرع ديدند در راه قانون حركت كرده و معترض شوند.

Copyright: gooya.com 2016