دوشنبه 16 آبان 1384

درخواست وزارت ارشاد برای رفع توقیف سایت "بازتاب"، مهر

مدیر کل امور مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه ای به دادسرای کارکنان دولت، خواستار رفع توقیف سایت بازتاب شد.
به گزارش خبرگزاری "مهر"، در نامه علاء الدین ظهوریان مدیر کل امور مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد خطاب به دادسرای کارکنان دولت آمده است : همانگونه که اطلاع دارید، در شرایط کنونی جامعه ما و هجوم قابل توجه رسانه های گروهی غرب، گسترش فعالیت رسانه های گروهی داخلی، از جمله ضرورت های اجتناب ناپذیر در امر اطلاع رسانی و افزایش آگاهی های عمومی مردم و نیز تقابل با تبلیغات نامناسب است.

در این ارتباط، رسانه های گروهی و الکترونیکی از جمله سایت بازتاب، نقش موثری را بر عهده خواهند داشت.

همچنین متذکر می شود، این معاونت در راستای انجام وظایف قانونی خود با مطبوعات و رسانه های الکترونیکی و خبرگزاری ها، تعامل مستمر و مداوم داشته و در مورد رعایت ضوابط و مقررات قانونی، توصیه های لازم را به آنان می نمایند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در خاتمه، با توجه به ضرورت های یاد شده و نیز انصراف شورای عالی امنیت ملی از شکایت ارائه شده، خواهشمند است دستور فرمایید در جهت ازسرگیری فعالیت رسانه ای «سایت بازتاب» مساعدت لازم به عمل آمده و از این سایت، رفع توقیف شود.

هفته گذشته نیز یکصد تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به رئیس قوه قضائیه، با تاکید بر تخلف قانونی دادستانی تهران در توقیف سایت "بازتاب"، خواستار رفع توقیف این سایت خبری شده بودند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'درخواست وزارت ارشاد برای رفع توقیف سایت "بازتاب"، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016