چهارشنبه 2 آذر 1384

سيدمحمد خاتمي: تيم قبلي مذاكره كننده هسته‌‏اي را قبول داشته و دارم، ايلنا

- ارجاع پرونده ايران به سازمان ملل تحقق پيدا نخواهد كرد
- بايد مسايل به گونه‌‏اي هدايت شود تا مصلحت ايران و جامعه تحقق يابد


تهران- خبرگزاري كار ايران

سيدمحمد خاتمي گفت: اميدواريم در جلسه شوراي حكام آنچه به نفع ايران است، تحقق پيدا كند.

به گزارش خبرنگار سرويس ديپلماتيك خبرگزاري كار ايران" ايلنا" رييس‌‏جمهوري سابق در حاشيه مراسم سالگرد درگذشت ياسر عرفات در جمع خبرنگاران، در رابطه با انتقاداتي كه از تيم قبلي مذاكره كننده هسته‌‏اي مي‌‏شود، گفت: من تيم قبلي مذاكره كننده هسته‌‏اي ايران را قبول داشته و دارم، اميدوارم تيم جديد هم در كارش موفق باشد.
وي ادامه داد: خدا از نيت كساني كه نسبت به عملكرد تيم گذشته انتقاد مي‌‏كنند، آگاه است.
خاتمي در رابطه با نشست روز پنج‌‏شنبه شوراي حكام گفت: اميدوارم آنچه به نفع جمهوري اسلامي ايران است، انجام شود و پيش‌‏بيني مي‌‏كنم ارجاع پرونده به سازمان ملل تحقق پيدا نخواهد كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي ادامه داد: البته بايد در مذاكرات بعدي مسايل را به گونه‌‏اي هدايت كنيم تا مصلحت ايران و جامعه تحقق پذيرد و بتوانيم با رعايت حقوق حقه ملت، بدون بحران مساله را پشت سر بگذاريم.
خاتمي، در رابطه با سفر خود به لبنان براي افتتاح كنفرانس بين‌‏المللي" كلمه‌‏سواء" گفت: سفر من به لبنان يك سفر سياسي نيست و براي بررسي موضوع امام موسي‌‏صدر هم به آنجا نمي‌‏روم و اين كنفرانس هشت سال است كه برگزار مي‌‏شود و امري صرفا فرهنگي است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سيدمحمد خاتمي: تيم قبلي مذاكره كننده هسته‌‏اي را قبول داشته و دارم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016