سه شنبه 27 دی 1384

همسر نواب صفوي: امروز آرزوهاي نواب صفوي در ايران تحقق يافته است، فارس

خبرگزاري فارس:همسر شهيد نواب صفوي گفت: امروز آرزوهاي نواب صفوي در كشور ايران تحقق يافته و خدا را شاكرم كه امروز در ايران و در سايه رهبري ولايت فقيه زندگي مي‌كنم.


به گزراش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، نيره السادات احتشام رضوي همسر شهيد نواب صفوي صبح امروز سه‌شنبه در همايش علمي كه به مناسبت شهادت نواب صفوي و ياران وي در سالن همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما و در جمع محققين و نويسندگان برگزار شد، شجاعت،بي‌باكي و بي‌اعتنايي به تعلقات دنيوي را از مهمترين ويژگي‌هاي اين شهيد برشمرد و تصريح كرد:آنان كه نواب صفوي را شهيد كردند همان پيروان بني‌اميه و از درد ملت بي‌خبر بودند.
احتشام رضوي افزود: در هنگام آغاز حركت انقلابي نواب و يارانش ماموران و مزدوران حكومت شب و روز به خانه ما مي‌ريختند.
وي شهادت را ارزش بالاي انساني خواند و بيان داشت:اين نعمت را از ائمه اطهار به ارث برده‌ايم و علت شهادت نواب صفوي نيز دفاع از امت پيامبر (ص) بود و رژيم طاغوت نيز از چنين امتي وحشت داشت.
همسر شهيد نواب صفوي در پايان خاطرنشان كرد:خدا را شكر مي‌كنم كه امروز آنچه نواب صفوي آرزو داشت تحقق يافته است و شاكرم از اين كه در كشور ايران و در سايه رهبري ولايت فقيه زندگي مي‌كنم.
همچنين در اين مراسم فريد حداد عادل در مقاله‌اي به موضوع كتاب راهنماي حقايق نوشته شهيد نواب صفوي پرداخت و اظهار داشت:مطالعه اين كتاب يك درس جدي و يك جواب محكم براي كساني است كه نواب را متهم به خشونت و فاقد مسائل نظري و ايده‌آليستي مي‌دانند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: در اين كتاب توجه ويژه‌اي نيز به نقش زنان وضعيت طلاب جوان و نحوه تدوين علوم مختلف در حوزه و رسانه مهم آن زمان يعني راديو شده است.
در ادامه اين همايش آيت‌الله لواساني به بيان خاطراتي از شهيد نواب صفوي و فعاليت‌هاي اين شهيد و ياران وي پرداخت و گفت: جلوه هاي زيادي از زواياي زندگي و فعاليت‌هاي شهيد نواب صفوي روشن نشده است.

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'همسر نواب صفوي: امروز آرزوهاي نواب صفوي در ايران تحقق يافته است، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016