چهارشنبه 28 دی 1384

احمدي نژاد: متحجران كساني هستند كه سعادت خود را در وابستگي به فراعنه امروز جهان مي جويند، ايلنا

- اين دولت با افتخار و با فرياد بلند اعلام مي‌‏كند كه عاشق و منتظر حضرت وليعصر(عج) است

تهران- خبرگزاري كار ايران

رييس جمهوري، در ديدار با هيات امناي بنياد بين المللي غدير تاكيد كرد: غدير حادثه‌‏اي محدود در زمان و مكان نيست, بلكه تجلي حقيقت بود و امروز و در عصر حاضر هم بايد به دنبال تجلي آن در زندگي ابناي بشر باشيم.
به گزارش ايلنا، محمود احمدي نژاد با اشاره به اهميت و جايگاه عيد غدير خم, تصريح كرد: بشريت نيازمند و تشنه فرهنگ غدير است و همه مشكلات و مصايب انسان ناشي از غفلت و نافرماني از مساله غدير است.

احمدي نژاد با اشاره به اين سخن امام خميني(ره) كه انسان امروز تشنه اسلام ناب محمدي است، گفت: امروز بايد توجه همه ملت هاي جهان را به سوي تجلي غدير در قرن بيست و يكم يعني امام عصر(عج) جلب كرد.
رييس جمهور لزوم توجه به قطب عالم امكان حضرت ولي عصر (عج) را براي رفع آلام و مشكلات بشر ضروري خواند و با اشاره به عشق موجود در مردم نسبت به حضرت وليعصر (عج) گفت: اين دولت با افتخار و با فرياد بلند اعلام مي كند كه عاشق و منتظر آن امام بزرگوار است و راه نجات بشريت را حاكميت امام عصر (عج) مي داند.
احمدي نژاد عشق امروز مردم ايران به ولايت فقيه و و رهبري را در ادامه خط اتصال به وجود حضرت ولي عصر (عج) توصيف كرد و گفت:‌‏ توجه به فرهنگ غدير توجه به همه نيكي ها و آرمانهاست, چرا كه امام عصر منشا و واسطه فيض الهي و مفهوم دهنده به اعمال عبادي است.
احمدي نژاد افزود: جامعه بايد به سوي انسان كامل يعني امام عصر(عج) حركت كند,‌ كساني كه فكر مي كنند جامعه را بايد ساكن و ساكت نگه داشت و حكومت را به اين سمت نبايد جهت داد در تحجر گرفتارند.
رييس جمهور با قدرداني از برنامه ها و زحمات هيات امناي بنياد بين المللي غدير و همه دوستداران اين فرهنگ, گفت: دشمنان اسلام در منطقه براي بدل زدن به حكومت جهاني اسلام, نقشه هاي خاصي را دنبال مي كنند, كه نبايد از آنها غفلت كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

احمدي نژاد افزود: متحجران كساني هستند كه سعادت خود را در وابستگي به فراعنه امروز جهان مي جويند نه آنان كه به فرداي زيباي عدالت و مهرورزي و كمال عقل و خرد در پناه انسان كامل معتقدند و در اين راه حركت مي كنند.
رييس جمهور با اشاره به اصول و شعارهاي مطرح شده از سوي دولت مبني بر عدالت گستري, مهرورزي, خدمت به مردم و نيز تعالي مادي و معنوي كشور, آنها را برخاسته از فرهنگ دانست و افزود: دولت وظيفه خود مي‌داند در مسير ترويج و تحكيم فرهنگ غدير تلاش كند.
پيش از سخنان رييس‌جمهور محمدنبي حبيبي قائم‌مقام دبيركل بنياد بين‌المللي غدير گزارشي از چگونگي شكل‌گيري، برنامه و اهداف اين بنياد ارايه كرد.
وي با اشاره به ابعاد مختلف فرهنگ غدير، تلاش براي رفع شبهات و توطئه‌ها عليه ماجراي غدير و نيز جلوگيري از تحكيم و تعميق فرهنگ غدير را خاطرنشان كرد و گفت: دشمن امروز بيش از هر زمان ديگر بعد حكومتي فرهنگ غدير را نشانه گرفته است.

Copyright: gooya.com 2016