دوشنبه 17 بهمن 1384

تجمع بسيج دانشجويي در مقابل سفارت اتريش به خشونت كشيده شد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

تجمع جمعي از اعضاي بسيج دانشجويي دانشگاه‌‏هاي استان تهران در اعتراض به هتك حرمت مقدسات اسلامي از سوي رسانه‌‏هاي غربي و گزارش پرونده هسته‌‏اي ايران به شوراي‌‏امنيت سازمان‌‏ملل‌‏متحد، در مقابل سفارت اتريش در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرويس ديپلماتيك خبرگزاري كار ايران (ايلنا)، اين تجمع دانشجويي كه از دقايقي پيش در مقابل سفارت اتريش به‌‏عنوان رئيس دوره‌‏اي اتحاديه‌‏اروپا در خيابان بخارست آغاز شد، با حمله دانشجويان به سوي ساختمان سفارت، به خشونت كشيده شد.
دانشجويان با ابراز انزجار از توهين اروپاييان به مقدسات اسلامي، با شعارهاي "لا إله الا الله"، "محمد رسول‌‏الله" و "ما شيعه پيغمبريم" به سوي ساختمان سفارت حمله كردند كه اين حمله با مداخله نيروهاي انتظامي، ناكام ماند.
خبرنگار" ايلنا" در محل تجمع، لحظاتي پيش همچنين از شليك تعدادي بازدارنده صوتي از سوي نيروهاي انتظامي مستقر در مقابل سفارت براي متفرق‌‏ساختن دانشجويان خشمگين خبر داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين مراسم، دانشجويان با در دست‌‏داشتن پلاكاردهايي كه بر روي آن نوشته شده بود: "هرگاه بخواهند مقابل دين ما بايستند، مقابل تمام دنياي آنها خواهيم ايستاد "و همچنين با برافراشتن پرچم‌‏هايي كه بر روي آنها نوشته شده بود "يا حسين شهيد" نسبت به اين اهانت‌‏ها اعلام انزجار كردند.
حضور نيروهاي امنيتي در اين مراسم كاملاً مشهود است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تجمع بسيج دانشجويي در مقابل سفارت اتريش به خشونت كشيده شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016