سه شنبه 18 بهمن 1384

"جندالله آذربایجان" اعلام موجوديت كرد، تبريز نيوز

پيمان پاك مهر.روزنامه نگار در تبريز
www.tabriznews.com
pakmehr88@hotmail.com
Tel:00989144157400

تبريز نيوز:سرويس سياسي: شمس تبريز: "جند الله آذربايجان"، با صدور اطلاعيه اي اعلام موجوديت كرد.

متن كامل اين اطلاعيه در زير آمده است:

يقول الله تعالي
بسم الله الرحمن الرحيم

واعتصموا بحبل الله جميعا ولا تفرقو واذكرو نعمة الله عليكم اذ كنتم اعداء فالف بين قلوبكم واصبحتم بنعمتة اخوانا صدق الله العظيم
اکنون که در شرایطی تعیین کننده قرار گرفته ایم و از هر گوشه و کنار بوی توطئه و خیانت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش مشاهده می گردد، و از سویی دیگر دشمنان اسلام و در صدر آن آمریکای جهانخوار توطئه اهریمنی خویش را در حمایت از صهیونیست و دشمنان ایران اسلامی با اروپای ضد دین یکی ساخته است ما فرزندان آذری ایران اسلامی دست در دست دیگر هموطنان خویش در صفوفی متشکل و تا پای جان آمادگی خویش را برای هر گونه جانفشانی اعلام می داریم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پس از حوادث اهواز اسلامی که دست بیگانگان و در صدر آن انگلیس مشهود بود، وبه تبعیت از جندالله خوزستان ما فرزندان آذری نیز بدین طریق اعلان موجودیت خویش را به جهان و علی الخصوص نامحرمانی که توطئه جدائی خطه مقدس آذربایجان را در سر می پرورانند اعلام می داریم. خود فروختگانی که اکنون در آمریکا لمیده و جیب های خویش را از دلارهای عموسام انباشته می دارند باید بدانند که فرزندان غیور آذری اجازه نخواهند داد تا حتی یک وجب از خاک آذربایجان در دامن اهریمننان بیافتد.
ما فرزندان اسلام و ایران به دور از هر نوع وابستگی به دولت و ارگان های نظامی تمام هوطنان آذری زبان را به مقابله با توطئه های دشمنان اسلام و ایران دعوت نموده و اعلام می داریم با هر گونه تحرک و فعالیتی که بوی تجزیه وخیانت به اسلام وایران را بدهد به شدت برخورد و مقابله خواهیم نمود.
ما اکنون به دنبال تهیه لیستی از اسامی خائنینی هستیم که به سرسپردگی غرب تن داده و رویای جدائی آذربایجان را از ایران در سر می پرورانند. بی شک معرفی آنان به مردم شهید پرور آذربایجان توطئه های آنان را خنثی و چهره کریه آنان را نمایان خواهد ساخت.

و من الله التوفیق- جندالله آذربایجان

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"جندالله آذربایجان" اعلام موجوديت كرد، تبريز نيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016