جمعه 18 فروردین 1385

جوادي آملي: اگر روزي مذاكره‌اي باشد به آمريكاي غارتگر و چپاولگر خواهيم گفت كه بايد غرامت كارهاي خود را بپردازد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - قم
سرويس: سياسي

خطيب جمعه قم ضمن عرض تسليت شهادت امام حسن عسگري(ع)، عيد بزرگ مسلمين را فرداي شهادت آن حضرت همزمان با به خلافت رسيدن و شروع امامت حضرت ولي عصر(عج) دانست.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) آيت‌الله جوادي آملي در خطبه‌هاي نماز جمعه قم گفت: استعمار‌گران و در راس آن‌ها آمريكا در جهان معروف به سرقت و چپاول هستند و اين بدذاتي در وجود آن‌هاست. استعمارگران و آمريكا با اين همه ظلم و ستم و چپاول به كجا رسيده‌ و چه كار كرده‌اند، روزي كه آن‌ها در كشور ما بودند كاري نتوانستند بكنند چه برسد به الان كه در كشور ما نيستند.

وي ادامه داد: ما هيچ مذاكره‌اي با آمريكا نداريم و اگر روزي اين مذاكره صورت گيرد فقط به اين خاطرات است كه به آن‌ها بگويم غارتگر و چپاولگر هستند و بايد در قبال كار‌هاي خود غرامت بپردازند و ديگر مزاحم امنيت جهاني نباشند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

امام جمعه موقت قم در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به رزمايش پيامبر اعظم (ص) گفت: اين رزمايش باعث نااميدي دشمن و خوشحالي دوستان شد و با اين رزمايش سپاه و ارتش در قبال حمايت نبي مكرم اسلام و ائمه اطهار وظيفه خود را انجام دادند.

جوادي آملي وظيفه حوزوي‌ها و دانشگاهيان را در مورد حمايت از نبي مكرم اسلام از بين بردن شبهات و تبديل آن‌ها به محكمات سيره و سنت دانست.

وي هم‌چنين با اشاره به هفته سلامت بر داشتن جامعه‌اي سالم تاكيد كرد و گفت: سلامت جسم و عقل تنها در صورتي تامين مي‌شود كه جامعه سالم باشد.

Copyright: gooya.com 2016