پنجشنبه 21 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه هشدار آميز صفار هرندی به قاليباف در رابطه با ساختمان تئاتر شهر، انتخاب

خبرگزاری انتخاب : صرف نظر از توافق قبلی ميان شهرداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره پيش از مسئوليت ما آنچه امروز برای وزارت ارشاد اهميت دارد، تامين امنيت جان مردم و حفاظت از ساختمان تئاتر شهر به عنوان بخشی از ميراث فرهنگی کشور است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص مسئله در معرض تهديدقرار گرفتن ساختمان تئاتر شهر نامه ای به شهردار تهران ارسال کرد.

به گزارش روابط عمومی اين وزارت، نامه محمد حسين صفارهرندی به محمد باقر قاليباف به اين شرح است: در پی بازديد به عمل آمده از مجموعه تئاتر شهر و مشاهده بروز شکاف های بزرگ در بخش هايی از ساختمان به نظر می رسد گودبرداری عميق در ضلع جنوبی مجموعه احتمال آسيب جدی به سازه اصلی را افزايش داده است.

اين امر تاييد کارشناسان بازديد کننده از جمله گروه اعزامی سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری را به همراه داشته است.

با توجه به نزديکی ايام برگزاری جشنواره بين المللی تئاتر فجر و لزوم صيانت از امنيت جانی هنرمندان و مخاطبان رفع نگرانی اصحاب فرهنگ و هنر انتظار می رود در اسرع وقت به اعزام گروه کارشناسی زبده برای بررسی همه جانبه موضوع و تهيه گزارش فنی جامع و اعلام نظر سريع و روشن در خصوص بود و نبود خطر برای ساختمان تئاتر شهر اقدام لازم را انجام دهيد.

صرف نظر از توافق قبلی ميان شهرداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره پيش از مسئوليت ما آنچه امروز برای وزارت ارشاد اهميت دارد، تامين امنيت جان مردم و حفاظت از ساختمان تئاتر شهر به عنوان بخشی از ميراث فرهنگی کشور است.

ادامه هر نوع عمليات ساختمانی در اطراف اين سازه مهم، منوط به تضمين موارد ياد شده از سوی شهرداری به عنوان کارفرما و مدير اجرای اين طرح ساختمانی است.





















Copyright: gooya.com 2016