شنبه 28 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آمار تماشاگران تئاتر شهر: ۲۳ هزار نفر به تماشای "کرگدن" فرهاد آئيش نشستند، مهر

نمايش "کرگدن" به کارگردانی فرهاد آئيش در حالی تا يکی دو روز ديگر به اجرای خود در سالن اصلی تئاتر شهر پايان می‌دهد که بيش از ۲۳ هزار نفر در ۳۹ اجرا به تماشای آن نشسته‌اند.
به گزارش خبرنگار مهر، "کرگدن" نوشته اوژن يونسکو از روز پنجم آذرماه در تالار ۵۷۹ نفری سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز کرده و تا به حال ۲۳ هزار و ۳۲۴ آن را ديده‌اند. مهدی هاشمی، شهاب حسينی، آتنه فقيه نصيری،‌ رامين ناصر‌نصير، مائده طهماسبی، صابر ابر و آئيش از جمله بازيگران اين نمايش هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نمايش "مانيفست چو" نوشته و کار محمد رحمانيان نيز که از ۲۶ آذرماه به زبان انگليسی در تالار ۱۲۲ نفری چهارسو به صحنه رفته، تاکنون با ۲۴ اجرا پذيرای چهار هزار و ۴۲ تماشاگر بوده است. هومن برق‌نورد، افشين هاشمی، اشکان خطيبی، سيما تيرانداز، ترانه عليدوستی و مهتاب نصيرپور بازيگران "مانيفست چو" هستند.

نمايش "خدای کشتار" نوشته ياسمينا رضا به کارگردانی عليرضا کوشک جلالی هم که از ۲۱ آذرماه در تالار ۱۰۳ نفری سايه به صحنه رفته، پس از ۲۸ اجرا سه هزار و ۲۸۴ تماشاگر داشته است. کاظم هژيرآزاد، بهنام تشکر، بهاره رهنما و الهام پاوه‌نژاد در اين نمايش به ايفای نقش می‌پردازند.

تالار ۱۱۵ قشقايی نيز که از ۲۴ آذرماه ميزبانی نمايش "هفت خاج رستم" به کارگردانی شکرخدا گودرزی را بر عهده داشته، بعد از ۲۹ اجرا پذيرای يکهزار و ۲۸۸ تماشاگر بوده است. محمود استادمحمد و خسرو احمدی بازيگران "هفت خاج رستم" هستند.

همچنين کارگاه نمايش با ظرفيت ۳۸ نفر از ۲۴ آذرماه ميزبان نمايش "مجسمه‌های يخی" مسعود موسوی است. اين نمايش بعد از ۲۸ اجرا يکهزار و ۴۱ تماشاگر داشته است. دلارا نوشين، بهرام سروری‌نژاد، سميه شوقی، مسعود موسوی، محمد مين‌باشی، رسول نقوی، خيام وقار کاشانی، پرستو کرمی، رضا مقصودی و عبدالرضا فريدزاده بازيگران اين نمايش هستند.

مجموعه تئاتر شهر از دوم تا يازدهم بهمن‌ماه ميزبانی بيست و هفتمين جشنواره بين‌المللی تئاتر فجر را بر عهده می‌گيرد و بعد از آن پذيرای نمايش‌های "آمادئوس" منيژه محامدی، "کابوس‌های يک پيرمرد بازنشسته خائن ترسو" نادر برهانی مرند، "کوکوی کبوتران حرم" عليرضا نادری و "خواب بی‌وقت حوريه" عباس غفاری خواهد بود.





















Copyright: gooya.com 2016