سه شنبه 30 تير 1383

3 گل درون دروازه تایلند، ایران جام سیزدهم را با قدرت آغاز کرد، مهر

تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین دیدار خود در چارچوب رقابتهای سیزدهمین دوره جام ملتهای آسیا موفق شد با نتیجه 3 برصفر تیم ملی تایلند را شکست دهد.
به گزارش خبرنگار اعزامی "مهر" به چین ، درحالی که نیمه اول دیدارتیم های ایران وتایلند با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسیده بود امادر نیمه دوم تیم ملی فوتبال کشورمان با 3 گل حریف خود را شکست داد.
درنیمه دوم این دیدارتیم کشورمان بعد ازبه میدان آوردن رضا عنایتی به جای آرش برهانی دردقیقه 70 به گل اول دست یافت. در این دقیقه علی کریمی چهره برتر این میدان با جا گذاشتن چند بازیکن تایلند موقعیت گل را برای عنایتی فراهم کرد تا او با ضربه بغل پا دروازه تایلند را باز کند. 9 دقیقه بعد سانترزیبای مهدی مهدوی کیا، جواد نکونام را درموقعیت گل قرارداد که ضربه سراین بازیکن به گل دوم ایران تبدیل شد.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دردقیقه 86 حرکت مجدد علی کریمی دردرون محوطه جریمه باعث شد مدافعان تایلند روی اومرتکب خطای پنالتی شوند. این ضربه را علی دایی به گل سوم تیم ملی ایران تبدیل کرد تا تیم ملی فوتبال کشورمان دراولین دیدارخود به یک پیروزی پرگل دست پیدا کند.
درنیمه دوم این دیدارسید محمد علوی به جای یحیی گل محمدی و ستارزارع به جای مهدی مهدوی کیا به میدان آمدند وتنها آرش برهانی ازداورمسابقه کارت زرد دریافت کرد.
دیداربعدی تیم ملی فوتبال کشورمان روز سوم مرداد مقابل تیم ملی فوتبال عمان به میدان خواهد رفت.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10223

فهرست زير سايت هايي هستند که به '3 گل درون دروازه تایلند، ایران جام سیزدهم را با قدرت آغاز کرد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016