جمعه 22 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی کريمی: هيچگاه از تاکتيک پرسپوليس انتقاد نکردم، نياز باشد شفاف سازی می کنم، مهر

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس تهران خبرهای مربوط به نارضايتی اش از تاکتيک اين تيم را تکذيب کرد و گفت: اگر بخواهم از موضوعی انتقاد کنم آن را بصورت شفاف اعلام خواهم کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، پس از تساوی تيم های فوتبال پرسپوليس و سايپا نقل قول هايی از علی کريمی در يکی از رسانه های ورزشی مبنی بر انتقاد وی از تاکتکی تيم پرسپوليس منتشر شده بود که باعث دلخوری هافبک ميانی سرخپوشان شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




علی کريمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تکذيب اين اخبار گفت: پس از اين ديدار اخباری به نقل از من منتشر شده است که در اقدامی جالب و تاسف بار با اضافه کردن عناوينی مثل" شنيده می شود" و يا " گفته می شود" سعی در برهم زدن آرامش پرسپوليس و ايجاد اختلاف بين من و کادر فنی کردهاند.

کريمی ادامه داد: اگر بخواهم موردی را بيان کنم آن را در گفتگو با خبرگزاری ها يا رسانه ها بصورت شفاف مطرح می کنم و نيازی نيست اين مسائل را به دوستانم بگويم يا از رقم قراردادم و سيستم تيم به آنها گلايه کنم.

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس تهران همچنين تاکيد کرد: من پس از ديدار با سايپا به خاطر کار شخصی مهمی که داشتم با اجازه کادر فنی خيلی زود ورزشگاه را ترک کردم و در رختکن يا جاهای ديگر هيچ صحبتی در مورد تاکتيک تيم يا نوع بازی بازيکنان بيان نکردم و نمی دانم اين روزنامه با چه هدفی چنين اخبار کذيب را منتشر می کند.





















Copyright: gooya.com 2016