جمعه 9 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وينگادا، سرمربی پرسپوليس: تساوی برای اين بازی اروپايی عادلانه بود، مهر

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس تهران سطح ديدار تيمش مقابل سپاهان را در حد و اندازه های يک بازی اروپايی خواند و گفت: نتيجه تساوی، نتيجه ای عادلانه برای اين بازی بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار مهر، نلو وينگادا پس از تساوی بدون گل تيمش مقابل سپاهان اصفهان با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان خاطر نشان کرد: در ابتدای جلسه از شما (خبرنگاران) خواهش می کنم صحبت‌های من را آنطوری منعکس کنيد که بيان می کنم. در هفته‌های گذشته از قول من عنوان شده است که تيم پرسپوليس شانس قهرمانی در ليگ برتر را ندارد. اين مسائل در حالی مطرح شده که من به هيچ عنوان چنين ادعايی نداشته‌ام و حرف‌های من به اشتباه تيتر يک روزنامه‌ها شده است.

وی در ادامه با اشاره به بازی تيمش مقابل سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: من يک اروپايی هستم و ديدارهای روز فوتبال اين قاره را دنبال می کنم. از ديد من ديدار امروز سپاهان - پرسپوليس هم يک ديدار در سطح و اندازه های فوتبال اروپا بود.

سرمربی پرتغالی تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان کرد: با توجه به داشته های دو تيم پرسپوليس و سپاهان گمان می کنم نتيجه تساوی بدون گل برای هر دو تيم در بازی امروز عادلانه محسوب می شود.

وينگادا در ادامه از عملکرد تيمش در نيمه دوم ديدار مقابل سپاهان اصفهان ابراز رضايت کرد و گفت: ما در نيمه اول خيلی خوب بازی نکرديم اما در نيمه دوم نمايشی به مراتب بهتر داشتيم و حتی صاحب چند موقعيت خوب گلزنی شديم. البته بايد اين را مدنظر داشته باشيد که امروز پرسپوليس مقابل تيمی بازی کرد که از جمله تيم‌های قدرتمند ليگ برتر به شمار می آيد.

اين مربی پرتغالی در ادامه افزود: برای ما بازی با سپاهان تمام شد و از امروز تمام فکر و حواس خود را معطوف به بازی روز سه شنبه مقابل مقاومت سپاسی شيراز خواهيم کرد.

وی در ادامه به تشريح عملکرد خود در چهار بازی اخير که هدايت سرخپوشان تهرانی را پذيرفته است، پرداخت و گفت: اعتقاد دارم در اين چهار بازی که دو مورد از آنها در خارج از خانه مقابل تيم‌های خوب سپاهان و برق شيراز برگزار شده و يکی هم مقابل تيم استقلال بوده است، عملکرد من فوق العاده نبوده اما راضی کننده است.





















Copyright: gooya.com 2016