شنبه 10 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته بيست و نهم ليگ برتر: توقف استقلال در قزوين، مهر

آخرين ديدار از هفته بيست و نهم رقابتهای فوتبال ليگ برتر عصر امروز بين تيم های استقلال تهران و پيکان قزوين با تساوی به پايان رسيد تا شاگردان امير قلعه نويی همچنان صدرنشين ليگ هشتم باقی بمانند.
به گزارش خبرنگار مهر، اين ديدار از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه شهيد رجايی قزوين و به قضاوت يدالله جهانبازی آغاز شد و در پايان با تساوی يک بر يک دو تيم به پايان رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در نيمه اول اين ديدار تيم فوتبال پيکان موفق شد با گل مرتضی عزيز محمدی در دقيقه ۳۵ حريف صدرنشين خود را شکست دهد و نيمه اول را با پيروزی به رختکن برود.

در شروع نيمه دوم استقلال برای جبران گل به ميدان آمد و حملاتی را روی دروازه ميزبان خود پی ريزی کرد اما پيکانی ها در روز خوب خود چندين موقعيت را در ضد حملات بدست آوردند اما نتوانستند از اين موقعيت ها به خوبی استفاده کنند.

در دقيقه ۶۶ اين ديدار استقلال توسط مجتبی جباری به گل تساوی دست يافت تا از شکست برابر پيکان نجات يابد.

در دقايق باقی مانده نيز دو تيم فرصت های مناسبی برای زدن گل برتری داشتند اما نتوانستند از اين موقعيت ها به خوبی استفاده کنند و در نهايت اين ديدار با تساوی يک بر يک به پايان رسيد.

استقلال با اين تساوی ۵۷ امتيازی شد و با يک امتياز اختلاف نسبت به ذوب آهن همچنان در صدر جدول باقی ماند تا ديدار روز چهارشنبه اين تيم برابر ذوب آهن در اصفهان به فينال ليگ هشتم تبديل شود. پيکان هم با ۴۱ امتياز در رده هشتم قرار دارد.





















Copyright: gooya.com 2016