دوشنبه 7 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ برتر امارات: گلزنی ايمان مبعلی و ادامه صدرنشينی الاهلی، ايسنا

هفته‌ی هيجدهم ليگ برتر فوتبال امارات يک‌شنبه شب با انجام چهار ديدار پيگيری شد و تيم‌های الاهلی - الوصل - الجزيره و الشباب حريفان خود را شکست دادند.

به گزارش ايسنا از دبی؛ در ديدارهای اين هفته تيم الاهلی در ادامه پيروزی‌های خود در خانه الشعب موفق شد با نتيجه سه بر يک بر اين تيم غلبه کند و هم‌چنان به صدرنشينی خود ادامه دهد.

در اين ديدار سيزار در دقايق ۲۴ و ۲۷ و حسنی عبدربه در دقيقه ۳۷ گل‌های الاهلی را به ثمر رساندند و تک گل الشعب هم در دقيقه ۸۵ توسط گودين اترام به ثمررسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در ديگر بازی‌ها تيم الوصل با درخشش و گلزنی ايمان مبعلی موفق شد با نتيجه ۳ بر يک الشارجه را با شکست بدرقه کند، در اين بازی تيم الوصل در دقيقه ۴۵ توسط اليويرا و در دقايق ۴۷ و ۶۳ به ترتيب توسط عيسی علی البلوشی و ايمان مبعلی از روی نقطه پنالتی به گل رسيدند و تک گل الشارجه را جان کارلوس در دقيقه ۵۵ وارد دروازه الوصل کرد.

در دبی و درورزشگاه راشد اين شهر تيم الشباب در شب نبرد مهرداد اولادی و علی سامره و کاظميان موفق شد با نتيجه دو بر صفر تيم عجمان را با دو بازيکن ايرانی خود شکست دهد.

در اين بازی که اولادی از ابتدا در ترکيب الشباب و سامره و کاظميان در ترکيب عجمان قرار داشتند تيم ميزبان با دو گل عيسی عبيد در دقايق ۵۴ و۷۰ به گل رسيد.

در اين بازی اولادی پاس گل داد و علی سامره و کاظميان عليرغم يک بازی خوب نتوانستند راه به جايی ببرند و در بازی آخر هم تيم الجزيره موفق شد با نتيجه ۳ بر يک الظفره را شکست دهد.

در اين بازی علی مبخوت در دقيقه ۳۱ و فرناندو پايانو دردقايق ۶۸ و ۹۱ گل‌های الجزيره را به ثمر رساندند و تک گل الظفره را عبدالقادر در دقيقه۹۰ وارد دروازه الجزيره کرد.

جدول رده‌بندی ليگ برتر امارات

۱- الاهلی ۴۵ امتياز
۲- الجزيره ۴۲ امتياز
۳- العين ۳۸ امتياز
۴- الشباب ۲۵ امتياز
۵- النصر ۲۴ امتياز تفاضل صفر
۶- الوحده ۲۴ امتياز تفاضل ۲-
۷- الوصل ۲۴ اميتاز تفاضل ۵-
۸- الشارجه ۱۸ تفاضل ۱۲-
۹- عجمان ۱۸ تفاضل ۱۶-
۱۰- الظفره ۱۷ امتياز
۱۱- الشعب ۱۵ امتياز
۱۲ - الخليج ۱۱ امتياز





















Copyright: gooya.com 2016