شنبه 9 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نمره ۱۹ برای میزبانی والیبال ایران در آسیا، مهر

رئیس کمیته فنی شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ایران در این رقابت‎ها نمره 19 داد و گفت: انتقاداتی که از سوی مربیان و بازیکنان برخی تیم‎ها به نحوه میزبانی ایران وارد شد قابل پذیرش نیست.

سعید درخشنده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه میزبانی ایران در رقابت‎های والیبال قهرمانی مردان آسیا تنها در یک مورد مشکل داشت، گفت: تنها مورد منفی این میزبانی مربوط به استقرار تماشاگران در جایگاه خودشان می‌شد و مشکلاتی که برای حفظ نظم و انضباط سالن به خصوص در دیدار نهایی ایجاد شده بود.

وی به جمعیت زیاد تماشاگران در سالن 12 هزار نفری آزادی برای تماشای دیدار فینال دو تیم ایران و چین اشاره کرد و یادآور شد: کار تماشاگرانی که روی تابلوی امتیازات نشسته بودند خیلی خطرناک بود. سقف این تابلو کاذب است و مهمتر اینکه به جریان برق سه فاز متصل است. اگر برای تماشاگرانی که روی این تابلو نشسته بودند، اتفاقی می‌افتاد تمام پیروزی و جشن قهرمانی پنجشنبه شب تحت تاثیر قرار می‌گرفت و چه بسا اصلا چنین قهرمانی به دست نمی‌آمد.

رئیس کمیته فنی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا تاکید کرد: چگونگی حضور تماشاگران در سالن و استقرار آنها در جایگاه مخصوص خودشان باید کنترل می‌شد. حالا این موضوع در شرح وظایف چه کسی یا ارگانی است، نمی‎دانم! در هر حال این تنها ایرادی بود که به میزبانی ایران وارد شد و باعث شد یک نمره از میزبانی ایران کم شود. با این حال نمره‎ای که می‏توان به میزبانی ایران در این رقابت‏ها داد 19 است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




درخشنده ادامه داد: به جز این ایران در طول نه روز برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا هیچ مشکل و کمبود دیگری نداشت. از نظر فنی، برنامه ریزی بازی‎ها و تمرینات، خدمات به تیم‎ها و ... همه کارها طبق استانداردهای جهانی انجام شد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر که مبنی بر اینکه "پس علت انتقادات مطرح شده از سوی برخی شرکت کنندگان مانند مربی و بازیکنان تیم استرالیا چه موردی بوده است؟"، گفت: آنها می‏خواستند برنامه تمرین و بازی‎شان طبق میل خودشان انجام شود و چون اینگونه نبود، اعتراض می‏کردند. در حالیکه در اینگونه رقابت‏ها با تصمیم میزبان و البته تایید AVC برای تمرین و بازی تیم‎ها برنامه ریزی می‏شود.

دبیر فدراسیون والیبال آسیا خاطرنشان کرد: مشخص است برای تیمی که آخرین بازی امروز را انجام می‎دهد فردا در نوبت اول جلسه تمرینی گذاشته نمی‎شود. انتقاد استرالیایی‏ها و دیگر افراد معترض در مورد همین مسائل بود.

درخشنده با اشاره به اینکه تمام تیم‏‎های شرکت کننده در رقابت‏های والیبال قهرمانی مردان آسیا تهران را ترک کرده‏اند، اظهارداشت: از روز گذشته برنامه خروج تیم‎ها آغاز شد. قزاقستان آخرین تیمی بود که امروز ایران را ترک کرد.

رئیس کمیته فنی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا گفت: میزبانی چنین رقابت‎هایی سنگین و خسته کننده است اما خدا را شاکریم که این میزبانی به قهرمانی تیم ایران به پایان رسید و باعث شد تمام خستگی‏ها از تن‎مان خارج شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون والیبال ایران طی روزهای 30 شهریورماه تا 7 مهرماه میزبان شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا بود. در پایان این رقابت‏ها تیم ملی ایران با شکست دادن چین برای نخستین بار قهرمان آسیا شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016