شنبه 7 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کريم باقری: مربی پرسپوليس نمی‌شوم، می‌خواهم کنار بازيکنان تمرين کنم، مهر

کاپيتان پيشين تيم فوتبال پرسپوليس با تاکيد بر اينکه علاقه‌ای به مربيگری در اين تيم ندارد، گفت: مربيگری در پرسپوليس را قبول نمی‌کنم و فقط می خواهم کنار تيم و بازيکنان باشم و با آنها تمرين کنم.

کريم باقری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اينکه آيا به کادر فنی تيم فوتبال پرسپوليس اضافه خواهد شد، گفت: آقای پروين با من صحبت کرد و از من خواست که به عنوان مربی با تيم پرسپوليس همکاری کنم اما چون تا به امروز مربيگری نکرده‌ام و به اين کار هم علاقه ندارم، به کادر فنی پرسپوليس اضافه نمی شوم. من فقط می خواهم که کنار تيم و بازيکنان باشم و با آنها تمرين کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: به هيچ وجه در پرسپوليس به دنبال پست و عنوان و همچنين مربيگری نيستم. در شرايط فعلی می خواهم هر کمکی که از دستم برمی آيد برای پرسپوليس انجام دهم. من هم مثل خيلی از پيشکسوتان پرسپوليس دوست دارم به اين تيم کمک کنم ولی همانطور که گفتم بايد در اين زمينه فکر کنم.

بازيکن پيشين تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به اين موضوع که "پرسپوليس شرايط خاصی دارد و نمی‌توان به همين راحتی وارد اين تيم شد"، خاطرنشان کرد: پس از بازی با تيم فوتبال داماش و ظرف يکی، دو روز آينده تکليف حضورم در تيم پرسپوليس مشخص خواهد شد.

کاپيتان پيشين تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين پرسش که "آيا علاقه به همکاری با "کارلوس کی‌روش" و کادر فنی تيم ملی داريد؟"، اظهارداشت: زمانی که قطبی سرمربی تيم ملی بود شرايط فرق می کرد. وی بصورت رسمی از من خواست که به تيم ملی کمک کرده و در کنار تيم باشم اما در حال حاضر شرايط فرق کرده است.

وی با اعلام اين خبر که قرار است ظرف دو روز آينده ملاقاتی با کی‌روش داشته باشد، افزود: البته نمی دانم که ايشان در خصوص چه موضوع يا موضوعاتی می خواهد با من صحبت کند شايد اصلا صحبت سرمربی تيم ملی فوتبالی نباشد!

باقری در خصوص اين سوال که "آيا عابدزاده نيز به کادر فنی تيم فوتبال پرسپوليس ملحق خواهد شد؟"، خاطر نشان کرد: علی آقا با عابدزاده نيز صحبت کرده و از وی دعوت کرده است که به کادر فنی تيم اضافه شود اما من نمی دانم که او پيشنهاد آقای پروين را قبول کرده است يا خير؟


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016