پنجشنبه 8 آبان 1382

مدير شبكه جهاني جام جم: جام‌جم، پربيننده‌ترين و مخاطب‌ترين شبكه فارسي زبان موجود در دنياست، ايسنا

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس راديو و تلويزيون
شبكه‌ي جهاني جام‌جم شبكه‌اي برون‌مرزي است و با وجود امكانات رسانه‌اي متعدد در آن سوي مرزها، اين شبكه، جايگاه ويژه‌اي در ميان ايرانيان و فارسي‌زبانان خارج از كشور پيدا كرده است.
به گزارش ايسنا(خبرگزاري دانشجويان ايران) مدير شبكه جهاني جام جم در گفت و گويي با روابط عمومي صدا و سيما، ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: نظرسنجي‌ها نشان مي‌دهد كه جام‌جم پربيننده‌ترين و مخاطب‌ترين شبكه فارسي زبان موجود در دنياست. سعيد فانيان افزود: حوزه پخش كانال جام جم يك، حوزه اروپا و شمال آفريقا، جام جم دو قاره‌ي آمريكا و كانادا و جام‌جم سه آسيا و اقيانوسيه را پوشش مي‌دهد .
وي در پاسخ به اين سوال كه تناسب برنامه‌ريزي و هدف‌گذاري در كانال‌هاي سه‌گانه شبكه جهاني جام‌جم چگونه است، يادآور شد: پاسخگويي به نيازهاي مخاطبان ايراني و فارسي زبان خارج از كشور، توجه به فرهنگ ايراني - اسلامي، حفظ ارتباط ايرانيان خارج از كشور با داخل، اطلاع‌ از رويدادها و به طور كلي اينكه ايراني با همه مشخصات فرهنگي‌اي كه دارد ايراني و براي ايران بماند، اهداف اصلي شبكه جام‌جم را تشكيل مي‌دهد. سعيد فانيان با اشاره به اين مطلب كه مخاطبان شبكه جهاني جام‌جم در محيط‌هايي هستند كه بيشتر از ديگران در معرض امواج تبليغاتي قرار دارند و فضا، فضاي تبليغاتي غرب است، اظهار داشت: نيازهاي مخاطبان اين شبكه‌ها متفاوت‌تر از مردم داخل كشور بوده و نياز به نقد و تحليل نيز به همان نسبت بيشتر احساس مي‌شود.
وي افزود: علاوه بر فيلم و سريال كه همه مخاطبان سه شبكه خواستار آن هستند، برنامه‌هاي سياسي و مذهبي ، پاسخگويي به مسايل شرعي و تحليل سوالات و ابهامات سياسي بيشترين مخاطب را دارد.
مدير شبكه جهاني جام جم درباره‌ي برنامه‌هاي آتي شبكه تصريح كرد: برخي از ايرانيان و فارسي زبانان به دلايل مختلف امكان دريافت شبكه را ندارند، لذا يكي از برنامه‌هايي كه جام‌جم روي آن تاكيد دارد اين است كه سازمان پخش شبكه را در كانال‌هاي مختلف كابلي كه امكان و دسترسي راحت‌تري براي مخاطبان دارد تقويت كند.

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/833

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مدير شبكه جهاني جام جم: جام‌جم، پربيننده‌ترين و مخاطب‌ترين شبكه فارسي زبان موجود در دنياست، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016