دوشنبه 26 تير 1385

سيما تيرانداز و حميرا رياضی مقابل دوربين حاتمی‌كيا، ايسنا

* «حلقه‌ي سبز» در قزوين و زنجان ادامه دارد

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو


تصويربرداري سريال تلويزيوني «حلقه ‌سبز» به كارگرداني ابراهيم حاتمي‌كيا، در قزوين و زنجان ادامه دارد.

به گزارش سرويس تلويزيون ايسنا، در پلان‌هاي زنجان و قزوين، حميرا رياضي و سيما تيرانداز جلوي دوربين حاتمي‌كيا مي‌روند. همچنين اين پلان‌ها در فضاي اتوبان و بيروني تصويربرداري و پيش‌بيني مي‌شود گروه براي تصويربرداري اين بخش ده روز كار داشته باشد و بعد از آن در تهران، تصويربرداري ادامه مي‌يابد.

محمد پيرهادي ـ تهيه‌كننده و مجري طرح اين سريال ـ گفت: بيش از 65 درصد از تصويربرداري انجام شده است و گروه براي ادامه كار طي چند روز گذشته عازم قزوين و زنجان شده‌اند.

براساس پيش‌بيني‌هاي اوليه قرار بود، تصويربرداري سريال «حلقه‌ سبز» اواخر شهريورماه به پايان برسد، اما به گفته‌ي پيرهادي، مدت تصويربرداري افزايش يافته است و تا اواخر مهرماه سال جاري ادامه خواهد داشت.

براساس اين گزارش، دومين سريال تلويزيوني حاتمي كيا، بعد از «خاك سرخ» اوايل آذر ماه سال گذشته در تهران شده و داستان آن از زبان يك روح كه علاقه‌اي ندارد، قلب خود را اهدا كند، روايت مي‌شود.

گروه تصويربرداري پيش از اين علاوه بر تهران،در شمال كشور نيز حضور داشتند. حميد فرخ‌نژاد، محمد حاتمي ،آتش تقي پور به همراه تعدادي از بازيگران تئاتر و تلويزيون نيز در اين سريال ايفاي نقش مي‌كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايسنا، عواملي كه در پشت دوربين سريال «حلقه سبز» همكاري مي‌كنند عبارتند از:دستيار كارگردان و برنامه‌ريز: عليرضا شمس،مدير تصويربرداري: سيروس عبدلي، چهرپرداز:محمد قومي،صدابردار: اصغر آبگون طراح صحنه و لباس :داريوش پيرو.

اين سريال به سفارش گروه فيلم و سريال شبكه سوم سيما در حال توليد است.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/30936

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سيما تيرانداز و حميرا رياضی مقابل دوربين حاتمی‌كيا، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016