جمعه 18 مهر 1382

خزعلي: مدرک دارم که نامه نمايندگان به رهبري با اشاره آمريکا بود، رويداد

رهنمودهاي عضو سابق شوراي نگهبان به ائمه جمعه در مورد عملکرد نمايندگان، کتاب هاي خواندني و هاشم آقاجري
«ابوالقاسم خزعلي» مدعي شد که مدارکي دارد مبني بر اينکه نامه 135 نماينده مجلس به مقام رهبري با دستور يک نفر ساکن آمريکا نوشته شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عضو سابق شوراي نگهبان که در جمع ائمه جمعه سراسر کشور سخن مي گفت، اظهار داشت: «من از بعد از انتشار آن نامه در يک سخنراني گفتم که اين نامه با اشاره آمريکا نوشته شده است. از من مدرک خواستند، که من هم اسم کسي که چنين دستوري داده را گير آوردم و هم اينکه در کجاي آمريکا کار مي کند.»

وي خطاب به ائمه جمعه گفت:«آيا ما بايد ساکت باشيم؟ تريبون نمازجمعه بايد اين مسائل را براي مردم افشا کند».

خزعلي همچنين ائمه جمعه را به خواندن نشريه سياسي وابسته به سپاه و چند کتاب منتشر شده از سوي"کيهان" و چند انتشارات وابسته به ضداصلاحات توصيه کرد.

وي ائمه‌ي جمعه را به خواندن شماره 119 هفته‌نامه‌ي «صبح صادق» سپاه دعوت كرد و گفت: «در اين نشريه به خوبي تحليل شده که اينجا غير از عراق است. در عراق ملت با دولت نبود بلكه ضد دولت بود. در افغانستان هم عده‌اي ناجور برسرشان آمده بود. مردم نمي‌توانستند با آنها موافقت كنند. الان افغان هم بيدار شده است».

خزعلي همچنين گفت: به حمدالله الان كتابهايي دارد نوشته مي‌شود، بنده به عزيزان توصيه مي كنم. يكي «بازي ترور» در مورد كسي كه صاحب «صبح امروز»(سعيد حجاريان) بود، اين قشنگ توضيح داده كه خبر چه هست ودارند با مملكت چطور بازي مي‌كنند و يكي درباره‌ همين موضوع 9 اسفند انتخابات شوراها قشنگ نوشته ،شما گفتيد كم آمدند. انتخابات مختلف است، انتخابات محلي 30درصد كافي است. در انتخابات رياست‌جمهوري 60 درصد لازم است واين در تمام دنيا است وقتي حساب مي كنيم مي بينيم نه اين انتخابات كم نبود. شما چرا معيارها را خلط مي كني، برادران عزيز ائمه‌ي جمعه بايد اين اطلاعات را داشته باشند. بايد مردم زمانشان را بشناسند و الان با اين حركت قبول كردندكه ما شكست خورديم. رييس حزب مشاركت گفت ما شكست خورديم. اين كتاب "آغاز يك پايان"(درباره انتخابات شوراها و عملکرد اصلاح طلبان) اين را بخوانيد راجع به اين احزاب، آقايي برده بود وزارت ارشاد ايراد كردند ،گفت نام رييس جمهور نباشد، نام اشخاص نباشد. گفتند مطلب را مستند بگوييد. وزارت ارشاد نتوانست جواب دهد. چاپ كردند. 7 كتاب تا به حال چاپ كردند. آقايان اين كتابها راحتما داشته باشند.
وي در بخش ديگر از سخنانش با انتقاد از هاشم آقاجري و ابراز تاسف خاتمي از جاي خالي او در کنگره امسال مشروطيت گفت: «آقايي با كمال وقاحت گفت ”ماركس گفته است كه دين تخدير جامعه است، من مي‌گويم دين تخدير جامعه و ملت است“ و به ائمه هم توهين كرد. تو مردك به ائمه توهين مي‌كني؟ قاضي نوشت مرتد است. كسي كه اين طور توهين مي كند چيز ديگري افزون نگويد. بعد آقايي(خاتمي) گفت :اين مردمورخ متدين جايش خالي است ومن هم در خبرگان عرض كردم بله جايش خالي در قبرستان، چون حكم[اوليه] اعدامش صادر شده،آن هم در قبرستان مسلمين، قبرستان لاييك ومردم بي دين.

اخبار | بازديد 551 | نظر 3 | دنبالک 0 | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالاي صفحه 
دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/90

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خزعلي: مدرک دارم که نامه نمايندگان به رهبري با اشاره آمريکا بود، رويداد' لينک داده اند.
نظرات
[رضا - March 4, 2004 11:19 AM]

متاسفانه اين خود ما مردم ايران هستيم که اجازه ميدهيم اينطور به شعورمان توهين شود. وقتي جو غالب جامعه جو افترا پراکنی به اين و آن باشد و هيچکس خود را موظف نداند برای اتهام هايي که به اشخاص يا جريانات وارد ميکند دلیل و مدرک قابل قبول ارائه دهد از موجودات عجيب و غريبي مانند خزعلي و امثالهم چه توقعي ميتوان داشت؟

[fozoolak - October 13, 2003 03:38 PM]

علمای جمهوری اسلامي در جوک گوئي و صدور مزخرفات مضحک با يکديگر مسابقه گذاشته اند. حسني کم بود حالا بايد به جفنگيات خزئلي، جنتي و امثالهم بخنديم. پيشنهاد جالبيست که در سايت گويا اينگونه اظهارنظرهای مضحک را در بخش خاصي به عنوان زنگ تفريح بگنجانند. ضمنا" حتما" در جريان هستيد که مستنداتي که آقای خزئلي به آن اشاره ميکنند از يک سايت در اينترنت بدست آمده است. يعني اگر منهم بيايم يک سری جفنگيات بنام حقيقت در وبلاگم بنويسم (آنهم با نام ناشناس) و اگر آقای خزئلي جفنگيات بنده مطابق ميلش باشد به ان ميتواند استناد کند و هرچه خواست بگويد. بر ديوانه و نابالغ حرجي نيست، همينطور بر ابله و ....و امثال خزئلي

[sara - October 10, 2003 02:55 PM]

ba tashakor az azizan e dasandar kare gooya pishnahad midaham ke yek ghesmat be onvaneh jokestan baraye hajviateh in aghayan tartib dahid ta ma daneshjooyaneh kharej az keshvar kamtar deleman baraye iran tang shavad chon barayeman yadavari mishavad ke dar mamlekateman che kasani bar sareh karand va ba che sathe shoor va savadi!

sara
UK

Copyright: gooya.com 2016