شنبه 10 آبان 1382

ده نمكي: سيگنال‌‏ها ي ارسالي بين ايران وآمريكا داراي پيام‌‏هاي استراتژيك است، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
مسعود ده نمكي گفت: امروز در شرايطي قرار داريم كه همانند دوران جنگ سرد بسياري از سيگنال‌‏هاي فرستاده شده بين ايران و آمريكا در بردارنده پيامهاي استراتژيك است.
وي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري كار ايران، ايلنا، گفت: در شرايط كنوني ديپلماسي آشكار، تعيين كننده نيست و مردان پشت پرده سياست پيش برنده مقدمات خاموشي شعله‌‏ها هستند.
سردبير هفته نامه صبح دو كوهه ادامه داد: اين مسؤولان پشت پرده گزارش كار خود را به راحتي در اختيار افكار عمومي قرار نمي‌‏دهند.
وي ضمن اشاره به تغيير سياست آمريكا در قبال ايران و سخنان آرميتاژ و سخنگوي كاخ سفيد گفت:‌‏آمريكا بناي سازش با انقلاب ندارد و حتي در اين مورد نيز از موضع طلبكارانه برخورد كرده است و خواستار تأمين منافع آمريكا شده است.
ده نمكي با بيان اينكه آمريكا در برخورد با ايران سياست چماق و هويج را در پيش گرفته است، گفت: با توجه به ابتكار عمل اروپا در مسئله فعاليت‌‏هاي هسته‌‏اي ايران و امضاي پروتكل از سوي ايران،آمريكا به دنبال اين است كه مديريت اين پروژه و ايران از طريق مذاكره را خود به دست گيرد.
وي ادامه داد: نبايد با اين مسئله ساده انگارانه برخورد كرد و با ديدن چراغ سبز آمريكا ذوق زده شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/876

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ده نمكي: سيگنال‌‏ها ي ارسالي بين ايران وآمريكا داراي پيام‌‏هاي استراتژيك است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016